בקצב הלב: מדטרוניק רוכשת את חברת אפרה

מהדורת ניוזלטר מיום ד', 26 בינואר 2022
 

הזמנה למומחים להצטרף למשימות ארופאיות

שיא בהיקף המשלוחים העולמיים של מחשבים אישיים

"2021 הייתה באמת חזרה למקור עבור המחשב האישי", אמר ג'יטש אובראני, מנהל מחקר של מעקבי ההתקנים הניידים והצרכניים של IDC, על 348.8 מיליון היחידות שנשלחו בשנה שעברה. הדו"ח גם הדגיש שהנתון הכולל עלה ב-14.8% לעומת 2020.

עיר הבה"דים, הרכבת הקלה והמערך הלוגיסטי של צה"ל (המרה"סים)

אחרי שזכתה בפרויקטים במאות מיליוני דולרים, בינת תקשורת מקימה חברת בת לייזום וניהול פרויקטים אסטרטגיים בעלי חשיבות לאומית. אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "בינת הוכיחה בשנים האחרונות יכולת תכנון, ביצוע ותפעול מרשימה. היכולת לספק מענה רחב בפרויקטים מורכבים ומשולבים דוגמת : עיר הבה"דים, נת"ע, מרה"סים ועוד"  

בקצב הלב:  מדטרוניק רוכשת את חברת אפרה (Affera)

החברות לא חשפו את תנאי העסקה בהצהרה הרשמית, אך מנכ"ל מדטרוניק ג'ף מרתה אמר  בכנס הבריאות של ג'יי.פי. מורגן כי מדובר על עסקה בשווי של קרוב למיליארד דולר. באתר סטאר טריביון התבססו על אנליסטים מחברת ההשקעות פיפר סנדלר ודיווחו כי העסקה תעלה למדטרוניק 925 מיליון דולר

מטריקס תייצג את פתרונות Rockwell Automation בישראל

ירון רז, סמנכ"ל בכיר במטריקס. "כבר למעלה מ-20 שנה שאנחנו פועלים במרץ על מנת לספק לשוק הישראלי את פתרונות התוכנה המתקדמים ביותר, ומסייעים למגזרים השונים בתעשייה להתקדם לעבר תעשייה חכמה ומשולבת תוכנה. השותפות עם Rockwell Automation היא אבן דרך משמעותית עבורנו, במסגרת השותפות, חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תהא אחראית על הפצת, שיווק והטמעת פתרונות התוכנה של Rockwell Automation בישראל"

הזמנה למומחים להצטרף למשימות ארופאיות

קריאה זו לחברי מועצות משימה חדשים היא ההזדמנות לקחת על עצמם מיומנויות חדשות ולרכז מומחים מובילים כדי לתמוך בנציגויות בארצות השונות

מאיץ יזמות לנשים משיק תוכנית תעודת יזמות מקוונת לנשים בעולם

תוכנית האישורים המודרכת, שפותחה על ידי ITC SheTrades  ומופעלת על ידי Mary Kay לתמיכה ב-WEA, כוללת 27 מודולים אינטראקטיביים מועשרים ביותר מ-200 סרטונים המכסים שבעה שלבים מרכזיים של פיתוח עסקי

נוטניקס מסכמת שנה של פרסים והישגים

החברה זוכה להכרה לאורך ולרוחב קטגוריות תעשייתיות, ניהוליות וביצועיות, ובכלל זה פרסים עבור הפתרונות של החברה, עבור התמיכה בלקוחות ועבור הקשר עם העובדים