שלושה דורות של פרזנטורים: רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" עולה בקמפיין נרחב

יום ב', 10 בינואר 2022
מבצע משפחתי: שלום, דניאל ואושר אסייג יובילו את הקמפיין החדש של רשת "ויקטורי"
בהשקעה מוערכת של עשרה מיליון שקלים בכיכובם של הסטנדאפיסט שלום אסייג (52), בנו דניאל (28) ונכדו אושר (11).
26 שנה אחרי שהוקמה, ועם קרוב ל-60 סניפים בפריסה ארצית, רשת "ויקטורי" יוצאת בקמפיין פרסומי חדש ולראשונה בתולדותיה מגייסת פרזנטורים שיככבו בו לאורך השנה.
הקמפיין, שיצרה חברת מנצ', יעלה בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובשלטי חוצות בהשקעה מוערכת של כעשרה מיליון ש"ח ויחזור לסלוגן המקורי של הרשת – "אין על ויקטורי". אליו יצורף גם סלוגן חדש ברוח הפרזנטורים – "האבא של המשתלם".
 
אסייג נבחר לקמפיין בין היתר בזכות העממיות, האנושיות והמשפחתיות הגדולה שהוא מייצג ולאחר שסקרי דעת קהל גילו כי הוא אחד הקומיקאים האהובים בישראל בפער ניכר. בעברו שימש אסייג במשך למעלה מ-16 שנה בתור הפרזנטור של "בזק בינלאומי" בתפקיד התוכי ונחשב לאחת הדמויות האהובות על המסך הישראלי.
 
בקרוב תעלה לאקרנים "שנות ה-90", סדרת ההמשך ללהיט "שנות ה-80" שתשודר גם כן ב"רשת" בכיכובם של דניאל ושלום אסייג. במקביל הצטלם לאחרונה שלום לעונה השנייה של "מנאייכ" בכיכובו עליה זכה לשבחים רבים בתפקיד הדרמטי הראשי.
במהלך הצילומים לסדרה פורסם כי אסייג סרב לאכול בהפסקת הצהריים לאחר שגילה שהניצבים נתבקשו לאכול בנפרד מהכוכבים. בארוחת הצהריים היום על הסט, ביום הצילומים הארוך שיחל בשעות הבוקר ויסתיים בסביבות תשע בערב, דאגו מראש שכל אנשי הצוות ישבו לאכול יחד עם אסייג ועם המנכ"ל אייל רביד ללא הפרדה כלשהי.
 
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי: "בהפסקת הפרסומות, ממש כמו בתוכניות עצמן, אני מחפש הרבה יותר מסתם סלב – אלא אנשים עם ערכים, וכאלה תמצאו בשפע במשפחת אסייג. הקריירה של שלום אסייג והדרך של 'ויקטורי' התחילו כמעט באותה השנה, והמשיכו עם אותם הערכים. נגישים, עממיים בלי להתבייש בזה ומחוברים לציבור הרחב בשטח. הבחירה בשלום הייתה טבעית עבורנו, ואני שמח שהוא הביא איתו את כל המשפחה. שלום הוא באמת האבא של המשתלם"