פלטפורמת ענן חדשה לניהול מחזור חיי מוצר, להגברת התחרותיות וקידום הצמיחה

יום ג', 9 בנובמבר 2021
 
חברת Alstom בחרה ב-Accenture ובדאסו סיסטמס לפיתוח פלטפורמת ענן חדשה לניהול מחזור חיי מוצר (PLM), שנועדה להגביר את התחרותיות של החברה ולקדם את צמיחתה.
 
פלטפורמת הענן החדשה תייעל את שיתוף הפעולה בין משרדי העיצוב של Alstom וכמו כן, תאפשר להטמיע בצורה יעילה יותר ולקבוע סטנדרטים עקביים  לכלל תהליכי ההנדסה, הייצור והתחזוקה של החברה. Accenture תיישם את היכולות המעמיקות שלה בפריסות רחבות היקף של פתרונות PLM וענן ותבנה את הפלטפורמה החדשה באמצעות פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. Alstom תוציא את הפלטפורמה החדשה לאתרים נבחרים בשנת 2021 ולאתרים ברחבי העולם בשנת 2022.
 
אלכסנדר דומינגס, סמנכ"ל טרנספורמציה דיגיטלית ראשי ב-Alstom, אמר: "PLM היא עמוד השדרה של מסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלנו וחיוני לצמיחתנו בשוק גלובלי תחרותי במיוחד. המערכת החדשה שלנו,  המהווה צעד חשוב במעבר לאסטרטגיית Cloud-First, תאפשר לנו לעבוד ביתר יעילות ובשיתוף פעולה, העונים בצורה מושלמת על יעדי הצמיחה שלנו".
 
פלביאן פארל, מנהל תעשייה ב-Industry X מבית Accenture בצרפת, מסר: "אנו משלבים טכנולוגיות Cloud-First ו-PLM כדי לאפשר ל-Alstom ולשותפי האקוסיסטם שלה לשתף פעולה במקביל לאורך כל מחזור החיים של הפרויקטים, החל מהנדסה, בייצור ועד שירות. המערכת תביא ערך ל-Alstom במגוון תחומים ותשמש עדות חיה למותג Industry X ויכולות ענן ראשונות בצרפת, שנועדו להאיץ חדשנות ותחרותיות למובילי תעשייה".
 
פלורנס וורזלן, סמנכ"לית התעשייה, השיווק והקיימות בדאסו סיסטמס, הוסיפה: "אוטומציה ודיגיטציה משנים כל היבט בעסקים תעשייתיים, כולל באופן יצירת הערך. פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE שלנו מציעה ל-Alstom את ההזדמנות לעמוד בחוד החנית של הרנסנס התעשייתי  עם טכנולוגיות דיגיטאליות עוצמתיות המחברות בין כל התחומים ברשת ערכית. Alstom יכולה לחזק את התהליכים העסקיים שלה ולגבש את מעמדה כמובילה באירופה בתחום התחבורה".
 
אודות Alstom
Alstom מובילה לעבר עתיד עם פליטות פחמן מינימליות על ידי פיתוח ושיווק פתרונות תחבורה שיניחו את היסודות לעתיד התחבורה. סל המוצרים של Alstom נע בין רכבות מהירות, רכבת תחתית, רכבת קלה, חשמליות ואוטובוסים אלקטרוניים ועד מערכות משולבות, שירותים מותאמים אישית, תשתיות, איתות ופתרונות תחבורה דיגיטליים. עם הצטרפותה של Bombardier Transportation ל-Alstom ב-29 בינואר 2021, הסתכמו ההכנסות המשולבות של הקבוצה החדשה ב-15.7 מיליארד אירו לתקופה של 12 חודשים שהסתיימה ב-31 במרץ 2020.Alstom, שהמטה המרכזי שלה ממוקם בצרפת, נמצאת כיום ב-70 מדינות ומעסיקה 75,000 עובדים.
www.alstom.com