אוויה ואלקטל-לוסנט הכריזו על שותפות אסטרטגית

יום ב', 11 באפריל 2022

 

אוויה (Avaya), הפעילה בפתרונות לחיזוק וייעול תקשורת ושיתוף מידע ארגוני, ו- Alcatel-Lucent Enterprise(ALE), ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת, רשת וענן, הכריזו על שותפות אסטרטגית אשר תרחיב את הזמינות של הפתרונות לניהול מוקדי שירות OneCloud CCaaS(Contact Center as a Service) של אוויה עבור בסיס הלקוחות הגלובלי של אלקטל-לוסנט. במקביל, פתרונות הרשת הדיגיטלית של אלקטל-לוסנט יהיו זמינים לבסיס הלקוחות הגלובלי של אוויה.

במסגרת השותפות תציע אלקטל-לוסנט ללקוחותיה את פתרונות Avaya OneCloud CCaaS, הכוללים יכולות AI, זיהוי ואבטחה, ניהול קשרי  כח עבודה (Workforce Engagement Management ) ושירות לקוחות.

אוויה תציע ללקוחותיה את ALE Digital Age Networking, מערך פתרונות המעניק טווח שלם של טכנולוגיות לקישוריות חוטית ואלחוטית, לצד שירותי פלטפורמות מתקדמות לענן. טכנולוגיות ALE  מועצמות על ידי יכולות מתקדמות כגון אנליטיקה של IoT, תהליכי עבודה דיגיטליים, ניידות מאובטחת, ו- AI לאוטומציה של הרשת.

"בעקבות שיתוף הפעולה האסטרטגי לקוחות עסקיים ברחבי העולם יוכלו להגשים את המהפך הדיגיטלי שלהם ולנוע אל הענן עם חוויות לקוח מבודלות ללקוחות הקצה שלהם, וחווית עבודה טובה יותר לעובדים שלהם" אומר רפי שקולניק, (בתמונה) מנכ"ל הפעילות העסקית של אוויה ישראל.

"הוספת ALE לסביבת הפעילות של Avaya OneCloud  משקפת את העוצמה המתגברת של היצע אוויה לענן, וכן את ההצלחה של אסטרטגיית החברה באספקת ארכיטקטורה מודולארית לכלכלת החוויות", אמר זאוס קרוולה, מייסד ואנליסט ראשי ב- ZK Research

אוויה ישראל פועלת באמצעות אגף עסקי ומרכז פיתוח. לאוויה לקוחות בכל ענפי המשק להם מספקת אוויה פתרונות תקשורת אחודה (UC), פתרונות למוקדי שירות ופתרונות לועידות וידאו, שיחות ושיתוף ידע.

לפרטים נוספים:

fkantor@avaya.com

http://www.avaya.com