עיריית נס ציונה השלימה פרוייקט מעבר למרכזייה חדשנית של חברת אוויה

יום ב', 3 בינואר 2022

 

עיריית נס ציונה השלימה לאחרונה פרוייקט מעבר למרכזייה חדשנית – Avaya Office  של חברת אוויה. בתום מכרז בו התמודדה אוויה עם מתחרות נוספות, בחרה עיריית נס ציונה לבסוף בפתרון של אוויה ובחברת בזק בינלאומי, שהטמיעה את המערכות. הפרויקט ארך מספר חודשים והסתיים לקראת סוף השנה  והיקף העסקה נאמד במאות אלפי שקלים.

מרכזיית  AVAYA IPO, הינה המרכזייה המתקדמת מסוגה בעולם ומהווה פלטפורמה ליישומיי Unified Communication  כולל אינטגרציה עם מערכות המיחשוב הארגוניות כמו אאוטלוק,  CRM, סופטפון, מערכת ניהול וניתוב שיחות קולי  ויישומי מובייל לטובת משתמשים מרוחקים. בנוסף, המערכת תומכת בסטנדרטים העדכניים ביותרלאבטחת מידע על-מנת להבטיח מענה שלם ולבלום התקפות אפשריות.

המרכזייה משרתת כ- 300 שלוחות עם אופציית הרחבה של עד 3,000 שלוחות.

במסגרת הפרוייקט הותקנו שתי מרכזיות להשגת שרידות מלאה, כאשר שתיהן הוקמו באתרים שונים וחוברו בקו תקשורת מהיר, כך שאם מרכזייה אחת נופלת המרכזייה השניה מגבה אותה באופן אוטומטי.

בני קשת – מנהל מערכות המידע של עיריית נס ציונה, אומר: "אנחנו חווים בכל יום את השינוי הגדול בזכות המעבר לטכנולוגיות המתקדמות של אוויה. לאחר שבחנו אופציות נוספות במכרז, הגענו למסקנה שאוויה היא בעלת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר ובחרנו בבזק בינלאומי כאינטגרטור להקים את מערך התקשורת החדש, אשר כולל גם שרידות מלאה. הבחירה שלנו באוויה נובעת מיכולות של המוצר והעלות הכלכלית לטווח הארוך"

רפי שקולניק – מנכ"ל אוויה ישראל: "בזכות היכולות הטכנולוגיות החדשניות שמספקות המערכות של אוויה עיריית נס ציונה זוכה כעת לעבוד בסטנדרט המתאים לעירייה".

-------

אודות Avaya
 אוויה ישראל פועלת באמצעות אגף עסקי ומרכז פיתוח. לאוויה לקוחות בכל ענפי המשק להם מספקת אוויה פתרונות תקשורת אחודה (UC), פתרונות למוקדי שירות ופתרונות לועידות וידאו, שיחות ושיתוף ידע. http://www.avaya.com