בנק ישראל משדרג את מערך הטלפונייה ומוקדי השירות

יום ג', 30 בנובמבר 2021
 
בנק ישראל משדרג את  מערך הטלפונייה ומוקדי השירות.
 
חברת מיטווך השלימה פרויקט מקיף לשדרוג מערכות הטלפוניה של בנק ישראל לדור החדש של טלפוניית ה- IP באמצעות פתרונות התקשורת של Avaya. מדובר במערך טלפוניה הכולל כ- 1000 נקודות קצה וחמישה  מוקדי שירות באתרים השונים של הבנק. 
 
במסגרת הפרויקט, שודרג מערך הטלפוניה שפעל  בבנק  למעלה מ- 10 שנים,  למרכזיית Avaya CM (Communication Manager)  מתקדמת, המאפשרת עבודה בפרוטוקול SIP, מערכת מוקדי שירות Elite עם יכולות מתקדמות לניתוב פניות, כמו כן הותקנה מערכת דוחות מבית Avaya המאפשרת למנהלי המוקדים ניהול, שליטה ובקרה על חמשת  מוקדי השירות בזמן אמת. 
 

קבוצת SoftNews לשירותך

אתר המתעדכן כל יום וניוז לטר המופץ ללא תשלום פעמיים בשבוע מביא מידע ממקור ראשון בנושאי מחשוב ותקשורת, כלכלה וחברה למנהלי ומשתמשי תקשוב, ניהול, רכש ולוגיסטיקה. במה חופשית לחילופי מידע

עורך ראשי: משה שלו MBA | סל' 054-467-1245 | מייל: shalevmosh@gmail.com