Booking.com משיקה תווית ראשונה מסוגה בענף התיירות

יום ג', 16 בנובמבר 2021
 
 Booking.com, אחת מפלטפורמות התיירות הדיגיטליות המובילות בעולם, הודיעה  על ההשקה הרשמית של תווית בשם 'תיירות ידידותית לסביבה' – מדד קיימות מהימן ורלוונטי ברמה הגלובלית, שמספק מידע חיוני לתיירים ולתיירות מכל רחבי העולם שרוצים לנסוע ולטייל באופן אקולוגי יותר. מקומות אירוח שזכאים לקבל את התווית יכולים להיות מכל סוג שהוא, ובלבד שהם מיישמים אצלם פתרונות וצעדים מתחום הקיימות, ועומדים בסף מינימלי של השפעה על הסביבה והקהילה (סף שמותאם ליעד שבו נמצא מקום האירוח).
 
מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה בתעשיית התיירות, שמיועדת למגוון רחב של סוגי מקומות אירוח – מדירות, צימרים ובתי נופש עד למלונות, אתרי נופש ואפילו בקתות עץ – ואפשר להתאים אותה למציאות ולתנאים שרלוונטיים לכל יעד.  בעזרת התווית, יותר מקומות אירוח ברחבי העולם יכולים לקבל סימון מהימן שמעיד על הפעולות המשמעותיות שהם עושים כדי לשמור על קיימות. מבחינת המטיילים והמטיילות, מדובר בדרך שקופה, עקבית וברורה לזהות מגוון גדול יותר של מקומות אירוח ידידותיים לסביבה בכל מקום שאליו הם ירצו לנסוע. 
 
עוזרים לכולם ולכולן לבחור בקיימות בענף התיירות
השאיפה של Booking.com, בשיתוף עם ארגון Travalyst, בו Booking.com שותפה ומייסדת, היא ליצור מדד אוניברסאלי ושקוף למידע על מקומות אירוח ברי קיימא בכל הענף. הגרסה הראשונה של תווית 'תיירות ידידותית לסביבה' ממנפת את קבוצת ההרגלים הירוקים כפי שאושרה על ידי Travalyst Independent Advisory. התווית 'תיירות ידידותית לסביבה' מתמקדת בהבלטת הפעולות הרלוונטיות ביותר למגוון רחב של סוגי מקומות אירוח, וכן בפוטנציאל ההשפעה שלהם – ולא משנה אם מדובר בדירה באמסטרדם, באירוח ביתי בהודו או באתר נופש שנמצא בגולד קוסט שבאוסטרליה.