עיריית אשקלון משדרגת את מערך התקשורת הרב-ערוצי עם התושבים

יום ו', 25 במרץ 2022

 

עיריית אשקלון  משלימה בימים אלה פרויקט רחב היקף לשדרוג והחלפת מערך התקשורת של העיריה באמצעות פתרונות התקשורת וניהול מוקדי שירות של Avaya.

במסגרת הפרוייקט הוחלפה מערכת ניהול המוקד העירוני למערכת שירות מתקדמת ומודרנית של חברת Avaya, מערכת המאפשרת ל- 90 מוקדנים ב- 20 מוקדים בעיר לספק מענה ותקשורת  לתושבים מענה במגוון ערוצים טלפוניים ודיגיטליים. כמו כן, שודרגה מרכזיית  העירייה למערכת תקשורת אחודה (UC) CM Avaya.

את הפרויקט רחב ההיקף מבצעות  החברות   ITNav Pro  ו -י.א מיטווך בשיתוף צוות ה- ITשל עיריית אשקלון בניהולו של המנמ"ר בועז תנעמי. היקף הפרויקט מוערך בכ- 3 מיליון שקל.

לדברי אירית ריינר,(בתמונה)  מנהלת תחום תשתיות תקשורת ומערכות טלפוניה באגף מערכות מידע וחדשנות בעיריית אשקלון, "באמצעות מערכת  AVAYA AACC  נציגי השירות במוקדיי העירייה  זכו לממשק משתמש נוח ויעיל יותר ויכולות נוספות לשיפור השירות ומענה בשעות עומס כגון:ניתוב שיחות (IVR), אפשרות לצ'אט עם התושבים וערוצים נוספים, פונקציית Call Back, חייגן אוטומטי על פי רשימות שהוזנו למערכת ועוד. המנהלים יכולים לראות את הדשבורדיםשל הנציגים ולערוך בקרה על עבודת הנציגים גם כאשר הם עובדים מרחוק". מעבר לכך, באמצעות מערכת POM(מערכת ניהול פניות יזומות), שמותקנת בימים אלו, אנו נוכל לשלוח לתושבים הודעות על הנעשה בעיר או לשלוח להם הודעות תשלום חשבונות. את ההודעות ניתן לשלוח בפילוח על פי אזורים או בפילוחים אחרים.

"מערכת התקשורת האחודה Avaya Equinox  מאפשרת לעובדי העירייה ובכלל זה לעובדי המוקד העירוני להתחבר לשלוחת הטלפון שלהם במודל של 'משרד וירטואלי', לקבל ולהוציא שיחות בשלוחת המשרד גם בטלפון הנייד או במחשב בבית. זה כמובן מקל מאוד על העבודה מהבית".

באמצעות מערכות Avaya Equinox נציגים יכולים לתת שרות גם מתוך "אוטובוס השירות"     מיזם חדשני וייחודי – של עיריית אשקלון, שיעניק שירותים במגוון תחומים לתושבי העיר עד לבית. סוג של מוקד נייד שמחובר בתקשורת אלחוטית למערכות העירייה.

ריינר הוסיפה: "כחלק מהקמת תשתית התקשורת חוברו משרדים שונים של העיריה באמצעות סיב אופטי למרכזיה הראשית, כאשר לכל המערכות החדשות הוקם גיבוי על מנת לשמור על שרידות מלאה  ".

"בחרנו ב- Avaya  בגלל איכות הפתרונות שלה כמו גם התמיכה והשירות שאנו מקבלים מאוויה ומשותפיה העסקיים. הם מלווים אותנו בכל בעיה עימה אנו פונים", הוסיפה ריינר.

"מערכות התקשורת שפעלו עד לאחרונה בעיריית אשקלון לא יכלו לספק את הצרכים המודרניים בתקשורת הפנים ארגונית של העיריה וניהול הקשר עם התושבים", אמר בועז תנעמי, מנמ"ר עיריית אשקלון. "שדרוג תשתיות התקשורת והמערכות משפר באופן משמעותי את רמת השירותים לתושבים עם דגש על שירותים דיגיטליים".

לדברי רפי שקולניק, מנכ"ל הפעילות העסקית, אוויה ישראל, "יישום פתרון התקשורת המתקדם עבור מערך הטלפוניה של העירייה ובמוקד השירות של העירייה כמו גם מערכת הקשר הרב ערוצית עם התושבים, מקפיץ את העיר אשקלון לדור הבא של מערכות התקשורת, ומספק להם אפשרות להתייעל בעבודתם ולהתאים אותה לעידן הפוסט קורונה בו עובדים מעוניינים ונדרשים לעבוד בכל מקום. המוקד העירוני עבר שדרוג משמעותי והוסיף הן למוקדנים והן למנהלים יכולות מתקדמות לשיפור חווית השירות לאזרח במגוון ערוצי תקשורת וכן יכולות ניהול ומעקב של מנהלי המוקד. היישום בעיריית אשקלון מצטרף להתקנות מוצלחות נוספות של אוויה במספר רשויות בישראל כגון: עיריית נס ציונה, עריית נתניה, עיריית יבנה ועוד".

אודות Avaya

פתרונות התקשורת מבוססי הענן של החברה והאקו-סיסטם של יישומי ריבוי עננים מעצים את חווית הלקוחות והעובדים הזוכים לחוויה פרסונלית וחכמה ללא מאמץ. אוויה ישראל פועלת באמצעות אגף עסקי ומרכז פיתוח. לאוויה לקוחות בכל ענפי המשק להם מספקת אוויה פתרונות תקשורת אחודה (UC), פתרונות למוקדי שירות ופתרונות לועידות וידאו, שיחות ושיתוף ידע.

לפרטים נוספים:

fkantor@avaya.com

http://www.avaya.com

 

 

 

.