חברת ניהול הנסיעות העסקיות TripActions השלימה גיוס של 275 מיליון דולר

יום ה', 14 באוקטובר 2021

 

TripActions(טריפאקשנס), חברת ניהול הנסיעות העסקיות וההוצאות הקשורות עבור חברות, הכריזה  על השלמת גיוס גדול נוסף (סבב F) בסך 275 מיליון דולר, לפי הערכת שווי של 7.25 מיליארד דולר לאחר הכסף. המהלך הובל על ידי Greenoaks בהשתתפות המשקיע אלעד גיל, Base Partners והמשקיעים המרכזיים שלקחו חלק בסבבים הקודמים. הגיוס מדגיש את צמיחתה המהירה וחדירתה לשוק של TripActions ואת הביקוש הגובר במשק העולמי לטכנולוגיות ניהול נסיעות תאגידיות והוצאות נלוות.
 
"TripActions חווה צמיחה משמעותית כיוון שחברות מכירות בצורך בכלים הטכנולוגיים וביעילות הנובעים מניתוח נתונים קונטקסטואליים בזמן אמת", אומר מייסד ומנכ"ל החברה, אריאל כהן (בתמונה) "בזמן ש-TripActions ממשיכה לבצע מהפיכה בשוק הנסיעות הארגוניות, פלטפורמת Trip Actions Liquid שפיתחנו מיועדת להחליף פתרונות ניהול הוצאות מסורתיים. אף חברה אחרת בשוק כיום לא מסוגלת לספק פתרון T&E (ניהול נסיעות עסקיות/ארגוניות) מאוחד כמו שלנו לחברות ולארגונים בקנה מידה עולמי".
 
קרוב לשני שליש מהעסקים בודקים כיום אפשרות למעבר, או כבר הצטיידו בפתרונות לניהול נסיעות עסקיות כתוצאה מהקורונה. בין 1 בפברואר 2020 ועד 31 ביולי 2021, TripActions יותר מהכפילה את תקציבי הנסיעות המצרפיים המנוהלים אצלה, בעוד שתקציבי ההוצאות המנוהלים על ידה גדלו ב -1400% באותה תקופה. לקוחות ארגוניים בולטים שהצטרפו לשימוש בפלטפורמה של TripActions, כוללים לקוחות ארגוניים דוגמת Heineken, Crate & Barrel ו- Snowflake.
 
צוין כי השילוב של חווית המשתמש והחדשנות של TripActions, יחד עם פתרון ניהול ההוצאות המתוגבר בטכנולוגיות פינטק, TripActions Liquid, יצרו מוצר מבוסס ענן חזק במיוחד, המציע נראות, שליטה בעלויות ויעילות ללא תחרות ומייצר מהפכה אמיתית בכל הכרוך בניהול הנסיעות, ההוצאות והתשלומים של לקוחות החברה.
 
כיום, 68% מכלל לקוחות החברה עברו ממערכות T&E מדור קודם לפתרון נסיעות והוצאות משולב המציע נראות ויעילות ללא תחרות. בחצי השנה האחרונה, TripActions Liquid רשמה גידול של יותר מ -500% בהיקף העסקאות וכ- 400% צמיחה בקרב משתמשים פעילים. הפתרונות המסורתיים של פעם, דרשו מצוותי הנהלת הכספים בחברות השונות לבחון כל הוצאה והוצאה. כיום, תוך שימוש בכרטיסים חכמים - פיזיים ווירטואליים - בארגונים המשתמשים ב-TripActions Liquid, רק 5-10% מהעסקאות הללו דורשות בדיקה, מה שמפחית את שעות הדיווח עד 66% ואת הזמנים המוקדשים להסדרים בנושא עד 95%. ללקוחות הארגוניים המשמעות היא צמצום העבודה בפועל משבועות לשעות.
 
ההשקעה בתחום ניהול הנסיעות תימשך במקביל להפיכתה של TripActions לכלי חיוני לחברות שחוזרות לעבודה סדירה, עם הכלים המובילים בתעשייה שיכולים להתמודד עם נושאים דוגמת בריאות ובטיחות נוסעים, נסיעות צוות, נתונים מפורטים בזמן אמת ויוזמות בתחום הקיימות – הכוללות לראשונה בתעשייה התחשבות בתוצאות ניטור Sustainable aviation fuels (SAF). נפח ההזמנות ב- TripActions עבר כעת את הרמות שלפני הקורונה תודות לגידול בנתח השוק וחדשנות הפתרונות והמוצרים, שבידלו את החברה מהמתחרים ואפשרו לנוסעים עסקיים לחזור לנסיעות מהר יותר בהשוואה לאופציות החלופיות הידניות המסורתיות מדור קודם.
 
האתר: www.tripactions.com/careers.
קשר עם TripActions בכתובת press@tripactions.com