מפתחת פלטפורמת התקשורת בענן Infobip פותחת סניף בישראל

יום ד', 20 ביולי 2022

 

Infobip, מפתחת פלטפורמה חדשנית לתקשורת וניהול מוקדי לקוחות בענן, הכריזה על התרחבות גלובלית נוספת עם פתיחתו של משרד בישראל. המהלך מהווה תמיכה באסטרטגית החברה לסייע באמצעות הפלטפורמה שפיתחה לעסקים בעולם לתקשר עם לקוחותיהם בצורה המשכית בערוץ המתאים להם ובזמן הנכון להם על מנת להגדיל נאמנות ולהגדיל מכירות. בשלב הראשון יכלול המשרד הישראלי נציגי מכירות ונציגים טכניים בישראל עם סיוע ותמיכה מסניף החברה באזור אירופה.

הפלטפורמה של  Infobip מסייעת לעסקים לבנות חוויות תקשורת בכל השלבים של הקשר עם הלקוח באמצעות ערוצים כגון:   SMS, דוא"ל, וואטסאפ ביזנס, קשר קולי ומסנג'ר. בישראל קיים שפע בחברות Software as a Service  הצומחות במהירות וזקוקות להגדיל את הגישה ללקוחות גלובליים בערוץ המועדף עליהם בזמן הנוח להם. על ידי ההתרחבות לישראל, Infobip  תציע כעת לחברות הללו גישה לפלטפורמת ה- Communications-as-as-Service(CPaaS) ותסייע להם להרחיב את יכולות הרב-ערוציות שלהם ולהתחבר עם לקוחות ברחבי העולם בהיקפים גדולים.

Infobip  הוקמה בשנת 2006 בקרואטיה. מטה החברה נמצא בזאגרב.עם למעלה מעשור של התמחות בתחום, ל- Infobip  יש משרדים בלמעלה מ- 70 מדינות בשש יבשות. היא מציעה טכנולוגיה עם יכולת להגיע ליותר מ- 7 מיליארד מכשירים ו"דברים" בלמעלה מ- 190 מדינות, המחוברים ישירות ל- 700 רשתות טלקום.

איוון אוסטוג'יק, מנכ"ל Infobip, אמר: "ישראל מהווה שוק משמעותי ואסטרטגי ל- Infobip  בשל היותה מרכז חדשנות והיותה בית ללמעלה מ- 6,000 חברות סטארט אפ וכ- 80 חברות חד-קרן. רבות מחברות ה- SaaSהצומחות במהרה וחברות אבטחת הסייבר מחפשות שותף בתחום התקשורת שתסייע להם בקישוריות וגישה ללקוחות גלולביים.

אוסטוג'יק  המשיך ואמר: "באמצעות תכנית הסטארט אפים שלנו ופורטפוליו היכולות הנרחב שלנו, אנו יכולים לתמוך ולהיות שותפים של עסקים עסקיים, לא משנה באיזה שלב הם במסלול הצמיחה. אנו מצפים להיות חלק מן המסע שלהם ולסייע להם לתקשר עם לקוחותיה גלובלית ולגדול".