לקורא הערני

מהדורת ניוזלטר מיום ד', 10 באפריל 2019

 

 

התלונות נגד החברות הסלולריות 

Oracle Cloud Day – כנס הענן השנתי של אורקל ישראל חוזר

מקצועני הייטק ו-IT לדיון מקיף בנושא העידן האוטונומי. הכנס יעמוד בסימן הבשורה האוטונומית שמביאה Oracle  לעולם המחשוב

שירות מיקרוסופט אינו עונה

"שירות גלובלי, שירות.נט, Microsoft  support, שירות לקוחות ותמיכה,  פניות הציבור, עזרה והדרכה, תמיכה אופיס 365"
ועוד ועוד. אלה רק חלק מהכותרות בהן פוגש מי שמחפש בסך הכל לחדש את התמיכה שהוא רוכש בתשלום מלא מחברת מיקרוסופס הישראלית או החברה העולמית (לא ברור)

מי שולט בפרסום דיגיטלי

פייסבוק ו- Google שולטים בהוצאות על מודעות דיגיטליות באירופה
בפעם הראשונה, מתפרסמת רשמית  תחזית הוצאות הפרסום ב- Facebook ו- Google בשווקים מרכזיים באירופה. יחדיו

הייסנס תשיק בישראל שני סמארטפונים

הפלטפורמה נקראת VIDAA והשוק הישראלי יהיה אחד מהשלושה הראשונים בה תושק באוגוסט הקרוב; ,תושק גם פלטפורמת וידאו בסטרימינג

איפה המס השולי הכי גבוה

ממשלת ישראל הבולטת לרעה ברמת השירותים הציבוריים שהיא מעניקה לאזרחיה לעומת המדינות המפותחות בולטת לטובה (תלוי במסתכל) בשעור הסמ השולי הגבוה יחסית שהיא גובה מן "העשירים"

עם מי התקשורת הכי צולעת

פרטנר היא החברה שנגדה התקבלו הכי פחות תלונות למשרד התקשורת בשנה החולפת, ופלאפון היא החברה שנגדה התקבלו הכי פחות תלונות מוצדקות ביחס לנתח השוק שלה • והיכן ממוקמות סלקום ובזק?

גידול ברווחי רד האט

רד האט פרסמה תוצאות הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2019 ותוצאות השנה כולה