נטלי שירותי רפואה בחרה בענן של אורקל

יום ה', 13 באוגוסט 2020

 

נטלי שירותי רפואה בחרה בענן של אורקל לביצוע פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית

הפרויקט יאפשר ל'נטלי שירותי רפואה' לספק שירות מציל חיים איכותי ומתקדם יותר למאות אלפי לקוחות.

הפרויקט כולל מגוון שירותי ענן של אורקל בהם: מערכת  CRM,ERP,CPQ(מנגנון להצעת חבילות שירות מותאמות ללקוח) ו-OFSC(ניהול עבודת צוותי השטח).

נטלי היא החברה הפרטית הגדולה בישראל למתן שירותי רפואה וסיוע בבית, כולל שירותי רפואה מרחוק, שירותי חירום ומצוקה ושירותים נוספים. במסגרת הפרויקט יוחלפו מערכות הליבה של נטלי, כחלק ממהלך טרנספורמציה דיגיטלית משמעותי שעוברת החברה. מאות מעובדי החברה צפויים להשתמש במערכות המודרניות שיוטמעו.

מטרת פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית היא שדרוג יכולות ועוצמות החברה והפיכת נטלי ל"דיגיטלית" ומתקדמת בתחומה באמצעות קבלת תמונת מצב אמת וזאת על מנת לספק שירות איכותי ומתקדם יותר ללקוחותיה, כל זאת תוך ניצול היכולת של חברת אורקל כפתרון היחיד אשר משלב את מכלול הפתרונות להם זקוקה נטלי כאשר אורקל מספקת את מכלול הפתרונות מקצה לקצה: תשתיות, תוכנה במודל SaaSויישום.

בפרויקט כאמור שלושה שלבים:

1) יישום CRMביחד עם ה- OFSC(Oracle Field Service Cloud) שייתנו מענה כולל למוקדים של נטלי (שירות לקוחות, מכירות וחירום רפואי), לצוותי השטח והאמבולנסים. מודול צוותי השטח יעבוד עם המערכת באמצעות מכשירים ניידים (טאבלטים וטלפונים) - יזין נתונים ויתעד On lineתהליכים רפואיים שיבוצעו במטופלים. המידע שייאסף יאפשר את הגברת הניטור על אוכלוסיות בסיכון וחיזוי חכם תוך יכולת לבצע טיפול פרואקטיבי.

2) יישום ERP  לניהול התהליכים הפיננסיים והלוגיסטיים, תוך הנגשת המידע בזמן אמת והזנקה אוטומטית של תהליכים עסקיים. לדוגמא: המערכת תזהה חוסרי מלאי באמבולנסים, ותניע תהליך הצטיידות אוטומטי.

3) יישום CPQ  לתמיכה במנגנון המורכב של הצעת חבילות שירות ללקוח. יאפשר פרסונליזציה לכל סוגי לקוחות החברה בצורה קלה ופשוטה.

לדברי שי און, סמנכ"ל טכנולוגיות ומשאבים בנטלי: "פרויקט הטרנספורמציה הדיגיטלית בנטלי הינו פרויקט רחב היקף שליבתו אספקת שירותים דיגיטליים מתקדמים מקצה לקצה אשר יאפשר ללקוחות החברה שירות רפואי מתקדם, אישי ופרואקטיבי מכל מקום ובכל זמן. הבחירה באורקל הגיעה לאחר תהליך ארוך ומורכב של בחינת חלופות וספקים רבים ואנו בנטלי בטוחים ביכולותיה של חברת אורקל וצוות היישום שלה להביא להצלחת הפרויקט".

 

לדברי שמוליק האוזר, מנהל פעילות CX  באורקל בישראל: "בימים אלו במיוחד, אנו גאים על הזכות לסייע לחברה שמפעילה מערך של הצלת חייםולאפשר לנטלי להעניק טיפול רפואי משוכלל ומתקדם יותר ללקוחותיה. הפרויקט מביא לידי ביטוי את היתרונות של אורקל והעוצמה שלה שבאים לידי ביטוי בפתרון מקצה לקצה בענן, בראייה הוליסטית, ותחת אחריות אחת של אורקל ישראל".