מחקר אורקל: מחפשים טכנולוגיה לשיפור השירות במסעדות

יום ב', 24 באוגוסט 2020
 
מחקר אורקל מדגיש את השקפות הצרכנים על המסעדות במהלך COVID-19 ולאילו חידושים ומותגים צריכים לצפות במונחים של חוויות "אוכל לקחת" ולסעודה.
 
עייפים מבישול בבית, צרכנים חוששים לסעוד במסעדות האהובות עליהם...ויש להם תנאים
 
לפי סקר חדש Oracle Food and Beverage   נמצא כי 59% מהצרכנים בארה"ב ו -47% מהצרכנים בבריטניה מתכננים לסעוד בחוץ ברגע שיהיה מותר מבחינת החוק. וכן למעשה, ברגע שנחשב לבטוח לפתוח ולארח מחדש.
26% מהנשאלים בארה"ב ו -14% מבריטניה אמרו שהם מתכוונים לחזור בשבוע הראשון. הסועדים מחפשים ביטחון בנושאי ניקיון וטכנולוגיה כדי להפחית את הקשר עם המלצרים. ארבעים אחוז מהנסקרים בארה"ב ו-39% בבריטניה אמרו שהם ירגישו בטוחים יותר אם יוכלו להציג את התפריט במכשיר הנייד שלהם, וכן 35% בארה"ב לעומת 31% בבריטניה ירצו להיות מסוגלים לשלם עבור באותה צורה.
 
אך כאשר קיימות אפשרויות אוכל מוגבלות,  אנשים הראו רצון מוגבר לעזור למסעדות עצמאיות. שלושים ותשעה אחוזים מאלה בארה"ב ו -36% בבריטניה הזמינו משלוחי אוכל בתדירות גבוהה יותר מהמסעדה המקומית שלהם מאשר לפני המשבר.
 
ועוד ממצא:
למרות הפופולריות של אפליקציות למשלוח של צד שלישי, צרכנים רבים מעדיפים ליצור קשר ישיר עם המסעדה עצמה. מהסקר נמצא כי 86% מכלל הנשאלים מעדיפים להזמין ישירות ממסעדה, במקום להשתמש באפליקציה של צד שלישי או פלטפורמות אחרות. מתוכם 35% מעדיפים להזמין ישירות דרך הטלפון, בעוד שאחרים מעדיפים להזמין באופן דיגיטלי באמצעות אתר המסעדה (35%) או אפליקציית מסעדה (18%).
 
סיימון דה מונטפור ווקר, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל אורקל מזון ומשקאות, אמר כי " בעוד הצרכנים חוששים לחזור למסעדות לאכול, הם מגיעים עם ציפיות חדשות על כל דבר, החל מתפריטים וטכנולוגיה המשמשת להגברת הבטיחות, להזמנות ולתלשלום".
 
המחקר, שהוזמן על ידי אורקל ובוצע על ידי Untold Insights, בוחן את העדפות האוכל ואת התנהגויותיהם של 2,000 צרכנים בארה"ב ובבריטניה.