יותר צופים בסמארטפון מאשר ב-TV

יום ה', 6 ביוני 2019
 לפי סקר של אתר eMarketing הצרכנים יבלו יותר זמן באמצעות המכשירים הניידים שלהם מאשר בצפייה בטלוויזיה, כאשר השימוש בסמארטפון שולט במרבית הזמן.
צופים כי השימוש בסמארטפונים ימשיך להוות את רוב הצריכה התקשורתית  אך  מעריכים כי השימוש יוקפא ברמה של 2020, שכן לצרכנים נעשה יותר ויותר לא נוח שימוש היתר במכשירים ניידים.
 
לפי הסקר המבוגר הממוצע בארה"ב מבזבז 3 שעות ו-43 דקות  בניידים ב- 2019,  מעל ה- 3:35 שהושקעו בטלוויזיה. מהזמן שמושקע בניידים, הצרכנים בארה"ב מבלים בסביבות 2:55 בסמארטפונים, עלייה של 9 דקות לעומת השנה שעברה. בשנת 2018, משך הזמן לנייד היה 3:35, עם זמן טלוויזיה ב -3:44 שעות.
במקביל השימוש בטאבלט בקרב מבוגרים בארה"ב ממשיך לאבד שטח, לאחר השיא  1:11 שעות ביום ב-2017 ו-1:08 השנה. מגמה זו תימשך עד שנת 2021.
"צפינו שהנייד ישתלט על הטלוויזיה במשך זמן מה, אבל ראיית הדברים עדיין מפתיעה", אומר יורם וורמסר, אנליסט בכיר ב- eMarketer. "בעבר כמו ב-2014, המבוגר הממוצע בארה"ב צפה בטלוויזיה כמעט שעתיים יותר ממה שהם בילו בטלפונים שלהם. אך הנתונים  שהשתנו מדברים בעד עצמם - לידיעת כל המפרסמים. ".
 
מה אנשים עושים בזמן עם המכשירים שלהם? הם מוציאים באופן קבוע את רוב זמנם באמצעות אפליקציות מעל דפדפני אינטרנט, כאשר האדם הממוצע מבלה 2:57 באפליקציות לעומת 0:26 בדפדפן לנייד.