שינויי מגמה ברשתות החברתיות

יום ד', 29 באוגוסט 2018
מספר משתמשי הפייסבוק בארה"ב יעלה השנה ב- 0.9%  ל-169.5 מיליון. בעוד הצמיחה נעצרת  פייסבוק היא עדיין הרשת החברתית ביותר בשימוש בקרב כל קבוצות הגיל, למעט בני נוער.
 
 הדירוג של רשתות חברתיות מובילות בין קבוצות הגיל הבאות:
 
בני נוער
 
בשנת 2016, Snapchat עלה על פייסבוק כרשת החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני נוער בארה"ב. Snapchat תמשיך להוסיף משתמשים בגילאים 12 עד 17, בעוד ש- Facebook ימשיך לאבד משתמשים באותה קבוצה. למעשה, מעריכים ש- Snapchat תוסיף 1.2 מיליון משתמשים חדשים לקבוצת גיל זו ב -2022, בעוד ש- Facebook תאבד 2.2 מיליון.
 
Snapchat כבר יותר פופולרית מאשר Instagram בקרב בני נוער בארה"ב במשך שנים. בשנת 2018, 16.4 מיליון בני 12 עד 17 ישתמשו ב- Snapchat, לעומת 12.8 מיליון באינסטגרם. Snapchat יישאר דומיננטי בקרב בני נוער משתמשים עד 2022.
 
eMarketer  דיווח כבר בחודש פברואר, כי השימוש ברשת  של פייסבוק הוא בירידה. השנה, 11.5 מיליון בני אדם בארה"ב בגילאים 12 עד 17 יהיו על המסך, לעומת 12.1 מיליון בשנת 2017. עד שנת 2022, מספר משתמשי פייסבוק באותו גיל  יירד ל 9.3 מיליון.
 
"Snapchat ו- Instagram הם האפליקציות החברתיות המובילות עבור בני נוער, ובשנה זו הם יוסיפו כמעט אותו מספר של משתמשים צעירים חדשים", אמר כריסטופר בנדסן, אנליסט בכיר לחקר ב-eMarketer. "סיפורים לא עוזרים לפייסבוק לשמור על משתמשים צעירים. בני הנוער ממשיכים לנטוש או אפילו לא להירשם לפייסבוק, והרווחים של אינסטגרם אינם משלימים לחלוטין את ההפסדים של פייסבוק לקבוצת גיל זו ".
 
מיליונים
 
פייסבוק היא הרשת החברתית הנפוצה ביותר בארה"ב, כאשר 58.5 מיליון מהם צפויים להשתמש בפלטפורמה השנה. נתון זה עדיין גדל, אם כי לאט. איסטנאם מדורגת במקום השני עם 43.3 מיליון.
 
GEN X
 
דור ה-X משתמש בפייסבוק באופן משמעותי ביותר, עם 45.1 מיליון משתמשים השנה. מספר זה ישתנה מעט לאורך כל תקופת התחזית, אך בסופו של דבר הוא ייפול ל -43.8 מיליון ב -2022.
 
דור הבייבי בום
 
בייבי בומרס ממשיכים להעדיף את פייסבוק על פני אפליקציות חברתיות אחרות, בעיקר כדי לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה. השנה, 31.9 מיליון אנשים יהיו על המסך ומספר זה מחזיק יציב למדי לפי התחזית.
 
הרשת החברתית השנייה שלהם היא הבחירה Pinterest, עם 12.9 מיליון משתמשים השנה.
 
"Pinterest הוא כלי מושך בייבי בומרס כי זה קל לשימוש כאשר מחפשים מוצרים או רעיונות עבור פרויקטים הביתה", אמר בנדסן. "ומכיוון ש"בייבי בומרס" כבר מרגישים נוח להשתמש בפייסבוק כדי לבדוק את עדכון החדשות או לשתף עם המשפחה, הם נוטים פחות לנסות פלטפורמות כמו Twitter או Snapchat לפעילויות דומות ".
 
Snapchat מגיע האחרון עבור דור הבייבי בום; רק 3.8 מיליון ישתמשו בפלטפורמה ב -2018.