Trax רוכשת את ספקית פתרונות זיהוי תמונה Planorama

יום ג', 30 ביולי 2019

 

Trax  הישראלית–סינגפורית, ספקית של פתרונות אנליטיקה וראייה ממוחשבת לענף הקמעונאות, הכריזה על רכישת חברת Planorama– ספקית  באירופה של שירותי זיהוי תמונה לרשתות קמעונאיות ויצרניות מוצרי צריכה (CPG). 

מצינים כי הרכישה של Planorama  תאפשר ל- Trax   להרחיב את גישתה ללקוחות נוספים, ולהציע לשוק מערך כלים נרחב לניתוח תמונת המדפים בחנויות.  

מותגים בתחום מוצרי הצריכה ורשתות קמעונאיות סומכים על פלטפורמת זיהוי התמונה שפיתחה Trax, המשלבת טכנולוגיות Machine Learning  ואינטרנט של הדברים (IoT) לניתוח הנעשה בתוך החנויות, למדידה ולקבלת תובנות עסקיות.

באמצעות Trax יכולים לקוחות להפוך תמונות של מדפי הרשת הקמעונאית לתובנות המאפשרות לקבל החלטות ברמת המדף וברמת החנות כולה.

Planorama  ממנפת טכנולוגיית זיהוי תמונה המבוססת על יכולות Deep Learning, על מנת להציע מגוון רחב של פתרונות ליצרניות מוצרי צריכה. אלה יכולים לבנות באמצעותה המלצות מסחריות וקידום מכירות(מרצ'נדייזינג), לבדוק התאמת נקודת המכירה לתכנון המקורי, או לקבל תובנות הקשורות למדף על מנת לשפר באופן מתמיד את ביצועי החנות.

הכרזה זו של Trax  מגיעה לאחר סידרת רכישות שביצעה החברה מאז תחילת 2019. Planorama  היא החברה האחרונה להצטרף למשפחת Trax, לאחר שרכשה את ספקית פתרונות הבינה המלאכותית (AI) והביג דאטה הסינית LenzTechואת Shopkickהאמריקנית, שפיתחה אפליקציה פופולרית להטבות קנייה וקופונים.