מתחמם הקרב בין שירותי הסטרימינג

יום ד', 27 במאי 2020

ההצלחה  הגדולה של שירותי הסטרימינג למיניהם ובראשם שירות הזרמת הסרטים באינטרנט נטפליקס, מעוררת את המתחרים לפעילות יתר.

עתה תורה של HBO Max

HBO Max מסמנת את הגעתו של שירות סטרימינג מונוליטי נוסףיהיה לו קטלוג ענק של סרטים שוברי קופות ולהיטי טלוויזיה לצפייה - כולל סרטי גיבורי על  הוא ינסה לפתות את הלקוחות  עם מסמכי מקור בלעדיים בתקציב גדול

HBO Max , מבית  WarnerMedia של   AT&T , הוא אחד המשתתפים החדשים יחסית  במלחמות הזרם , חלון בן שבעה חודשים כאשר ענקיות המדיה וטיטאנים טכניים משחררים שלל שירותי סטרימינג חדשים כדי "לדפוק" את נטפליקס.  נגד כבדי משקל כמו  נטפליקס  ואמזון מדרבנים  תאגידים ענקיים לשפוך מאות מיליוני דולרים לשוק הסטרימינג  בתקווה לשלוט בעיצוב עתידה של הטלוויזיה

הקרב מתחמם. קצת יותר מיום לאחר ההפעלה ב- 12 בנובמבר, דיסני פלוס רשמה יותר מעשרה מיליון הרשמותבתוך חצי שנה מספר המנויים שלה  עלה ליותר מ- 50 מיליון

אבל בניגוד לדיסני פלוס, HBO Max לא מתחיל מאפסמקס נכנס למשחק עם כמה סטטיסטיקות גדולות כבר בצידו: עבור בערך 10 מיליון  מנויים של HBO הנוכחיים  המחויבים על ידיAT&T, WarnerMedia אוHBO ישירות HBO Max-   זמין להם ללא עלות נוספת  ול- HBO Max- יש מבצעים למיליוני מנויים נוספים של שדרוג ללא עלות באמצעות עסקאות עם ספקי טלוויזיה בתשלום ופלטפורמות אחרות

עם אותם גורמים יחד HBO Max יכול לפגוש או לנצח את ציון הדרך של דיסני פלוס בהרשמת 10 מיליון חשבונות.    זרם מיידי של חברי מקס לא ישנה את המספר הנקי של לקוחותHBO אך הם ייצגו מיליוני אנשים שמנסים את השירות, וייתכן שהם ירכשו אותו.

לצורך ההקשר, נטפליקס - המובילה בשוק - מונה יותר מ-182 מיליון מנויים ברחבי העולם