גידול מזערי בפרסום ברשתות החברתיות

יום ה', 11 בינואר 2018
בתוך ים הביקורת ואף תביעות משפטיות נגד  גילויי שיימינג ווגניבת פרטים אישיים  פייסבוק וטוויטר ימשיכו גם השנה לעמוד במרכז השיחות הלאומיות על שקיפות, אחריות פוליטית וחדשות מזויפות, השנה הבאה תהיה שנת מבחן עבור החברות של מדיה חברתית.
 
הדומיננטיות ההולכת וגדלה של פייסבוק בתחום הדיגיטלי כבר ידועה; השנה היא תשיג 23.0% מסך כל ההוצאה בארה"ב על מודעות דיגיטליות. 
ההכנסות של מודעות בארה"ב בפייסבוק (תחזית על ידי eMarketer) יגיעו ל -21.57 מיליארד דולר השנה  כפליים מהסכום שמופרש לפרסום בעיתון (10.74 מיליארד דולר) וכמעט מה שהמפרסמים ישקיעו על כל ההדפסה (23.12 מיליארד דולר). 
 
eMarketer מצפה ש- Snapchat תשיג 1.18 מיליארד דולר בהכנסות ממכירות בארה"ב השנה, לעומת 1.16 מיליארד דולר בטוויטר. על אף שבסיס המשתמשים של Snapchat צומח לאט יותר מהצפוי, הוא ימשיך לראות גידול בהכנסה מהמודעות השנה, הודות ליכולות מדידה משופרת ולאימוץ הולך וגובר של כלי מיקוד מודעות.
 
טוויטר, לעומת זאת, לא צומחת: הכנסותיה צפויות לרדת ב -4.5% ב -2018. על אף הקידום שלה לתכני וידאו, טוויטר תמשיך לגייס רווחים שוליים בלבד בשימוש בתכנים מה שיגרום לה אתגרי  מאמץ להכנסות.