יותר מחפשי מידע בסלולר

יום ה', 9 בינואר 2020
ניתוח של מומחי אתר News.com - על המגמות בחיפוש מידע:
"חיפוש מידע הוא אחת הפעילויות המקוונות הוותיקות והנפוצות ביותר. אנו צופים כי למעלה מ- 85% ממשתמשי האינטרנט האמריקניים, או 246.4 מיליון אנשים, יחפשו באופן מקוון לפחות פעם בחודש  בשנת 2020. רובם ישתמשו בסמארטפונים לפחות בחלק מאותם חיפושים, אם כי ערוצים חדשים יותר הופכים נפוצים יותר.
 
כיצד התנהגות החיפוש של הצרכנים השתנתה לאורך זמן?
 
מרבית משתמשי האינטרנט האמריקניים מחפשים כעת מידע לא רק באמצעות מחשב אישי אלא גם בסמארטפון שלהם, מה שמצביע על כוונה ועניין בנושאים שונים כשהם בדרכים - או סתם בהקרנה שנייה מהספה. הרוב מעדיפים חיפוש ויזואלי יחד עם האזנה לקול.
 
אילו שינויים מייצגים ההקשרים החדשים האלה?
 
החיפושים באמצעות הסלולריים עדיין מופעלים בשיעורים נמוכים יותר מאשר אלה של שולחן העבודה. בסלולר הצרכנים מחפשים באמצעות קול, לרוב ללא תצוגת מסך, ופירוש הדבר שהמשווקים צריכים לתת מענה ולפעול בשיקול של מדית האודיו.
 
איך צרכנים משתמשים באמזון כדי לחפש?
 
חיפוש מוצרים ישירות באתר קמעונאי - לרוב אמזון - אינו מהווה התנהגות חדשה עבור צרכנים בארה"ב, ורוב הרוכשים באמזון מתחילים בחיפושים אחר מוצרים כאשר יש להם מושג טוב מה הם רוצים. אבל בתחום המידע הכללי וסוגים מסוימים של שירותים ומוצרים גוגל עדיין שולטת.