קבוצת Boticário – זכיינית היופי הגדולה - משנה את ייצורם של 300 מיליון מוצרים

יום ג', 24 באוגוסט 2021
 
• השיפור בתפוקת הייצור בשני מפעלים תיתן יתרון משמעותי בתחרות העולמית
• דאסו סיסטמס מלווה חברות המשווקות מוצרים ארוזים לצרכן (CPG) וחברות קמעונאיות המחפשות פתרונות ייצור על רקע הרנסאנס התעשייתי של ימינו
 
דאסו סיסטמס הודיעה כי קבוצת Boticário, זכיינית היופי הגדולה בעולם עם למעלה מ-4,000 נקודות מכירה בברזיל ובמעל לחמש עשרה מדינות נוספות, בחרה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE ככלי שיאפשר לה לחולל שינוי דיגיטלי בייצור של יותר מ-300 מיליון מוצרים בשנה שנמכרים תחת מותגי הצרכנים שלה כמו Boticário, Eudora, Vult ועוד.
 
קבוצת Boticário תשתמש בחוויית הפתרון התעשייתי "Perfect Production" המבוססת על פלטפורמת ה3DEXPERIENCE כדי לשפר את תכנון וניהול רצפת הייצור שלה ולהאיץ את תהליכי הייצור בשני מפעלי הייצור שלה בברזיל.
 
נראות ושליטה מוגברות יאפשרו להקטין את עלויות המלאי והליקויים ויבטיחו עמידה בתקנים. יתרונות חדשים אלו באיכות וביעילות יקדמו את תחרותיות החברה.
 
"השלב הראשון באסטרטגיית הצמיחה שלנו הוא שילוב תהליכי ייצור ושיפור התפעול תוך ניטור בזמן אמת ושיפור יכולת המעקב. ראינו את ההצלחה של דאסו סיסטמס עם חברות אחרות בתעשייה שלנו ואת הערך הרחב שמציעה פלטפורמת 3DEXPERIENCE עבור העסק שלנו. כעת, כשהאסטרטגיה שלנו מבשילה, עשינו את הבחירה הנכונה", אמר ליאנדרו בלנה, מנהל תעשייה בקבוצת Boticário.
 
"קבוצת Boticário זיהתה את הצורך בתכנון נכון של ידע הייצור שלה ליצירת ערך ארוך טווח - מרכיב מרכזי ברנסנס התעשייתי של ימינו", אמר פיליפ לוב, סמנכ"ל מוצרים ארוזים לצרכן וקמעונאים, דאסו סיסטמס. "פלטפורמת 3DEXPERIENCE מציעה גישה חדשה לאופן בו חברות CPG וחברות קמעונאיות מספקות מענה למורכבויות המרכזיות בתהליכי הייצור שלהן המובילות לעיכובים יקרים בהוצאת מוצרים חדשים לשוק, אספקה לא סדירה של מוצרים ומלאי המעלה אבק על המדפים. מורכבויות אלו משפיעות על תדמית המותג ועל חווית הקנייה של הצרכן".
 
https://ifwe.3ds.com/consumer-packaged-goods-retail