SAP מכריזה על מערכת חדשה לניהול נקודות מכירה

יום ב', 24 בדצמבר 2018

 

 

SAP  העולמית מרחיבה את היצע הפתרונות שלה בתחום השיווק והמכירות עם השקת SAP Customer Checkout  בישראל, מערכת POS(ניהול נקודת מכירה) לארגונים מסדר גודל קטן ובינוני.

הפתרון אשר יושק בישראל נותן מענה לכל הצרכים בתחום המכירה הקמעונאית, החל מרשתות קמעונאיות וכלה בענפי ההסעדה והאירוח. SAP Customer Checkout  מספק כלים מתקדמים לניהול יעיל של כלל הצרכים בנקודת המכירה, כמו כן הוא מספק לאנשי המכירות את כל המידע והכלים להם הם זקוקים על מנת לשרת ביעילות את לקוחותיהם כולל ניהול מועדוני לקוחות ושימור לקוחות הרשת. 

SAP  ישראל תציג לראשונה את הפתרון בכנס -Retail 2019, ועידת הקמעונאות ה-11 שתערך ב- 7 בינואר הקרוב במרכז הכנסים Avenue, שם יוסבר על יתרונות המערכת ובידולה בשוק.

לדברי החברה,   SAP Customer Checkout   היא מערכת נקודת מכירה מתקדמת המסייעת לנהל עסק ביעילות ובמהירות תוך כדי מתן שירות לקוחות אופטימלי. היא מאפשרת צורות תשלום שונות (מזומן, אשראי, כרטיסי מתנה, שוברים) כמו גם טרנזאקציות, הפקת חשבוניות, והפקת דוחות מכירה לניתוח נתונים באופן מיידי. הפתרון נותן מענה כולל לכל הדרישות הנפוצות של POS, החל במכירות וכלה במבצעים והנחות.