חברת סטארט-אפ ישראלית חוצה את ה-200 מיליון דולר במכירות כרטיסים

יום ג', 29 בינואר 2019

חברת ביזאבו (Bizzabo) הישראלית, המפתחת פלטפורמה טכנולוגית לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים, מציינת אבן דרך נוספת בצמיחתה: החברה הכריזה כי לקוחותיה מכרו באמצעות טכנולוגיית החברה כרטיסים לאירועים בהיקף של למעלה מ-200 מיליון דולר. 100 מיליון דולר מתוך סכום זה, הינם בתשעת החודשים האחרונים, נתון המעיד על הצמיחה המהירה של החברה בשנה האחרונה. החברה צפוייה להכפיל את המספר במהלך השנה הקרובה.

בביזאבו מוסיפים כי מחיר כרטיס ממוצע לאירוע של לקוחות החברה עומד על 410 דולרים. בין מאות לקוחות החברה נמנות חברות כגון Electronic Arts, Hubspot, Forbes, Teach for America, Bank of Ireland  ועוד.

פברואר הוא גם החודש עם מספר האירועים הגדול ביותר שידעה החברה עד כה  מאז השקתה בשנת 2012.

אלון אלרואי, מייסד וסמנכ?ל הלקוחות של החברה, אמר: "הצמיחה המהירה שאנו חווים היא תוצאה ישירה של השקעה הולכת וגדלה של חברות באירועים כערוץ שיווק מרכזי. ככל שהקשרים העסקיים בין חברות  נהיים ?דיגיטליים? יותר, כך החשיבות במפגשים פנים מול פנים עולה. אנו גאים לעבוד עם צוותי שיווק מהמובילים בעולם ועוזרים להם למנף את השתתפותם באירועים, ליצירת תוצאות עסקיות מדידות ומרשימות?.

חברת ביזאבו (Bizzabo), מפתחת פלטפורמת טכנולוגיית ענן לניהול ושיווק של כנסים ואירועים עסקיים. החברה נוסדה ב-2012 על ידי היזמים אלון אלרואי, בועז כץ וערן בן-שושן, שלושתם יוצאי תוכנית ליזמות במרכז הבינתחומי בהרצליה.  הטכנולוגיה של Bizzabo מאפשרת למארגן הכנס לfל משתתף לקבל מידע מהמערכת אודות הצלחת האירוע וההשפעה העסקית. שוק הכנסים נמצא בצמיחה מתמדת: בכל יום מתקיימים כ-8,000 אירועים עסקיים מסביב לעולם, ועל פי Frost &Sullivan בשנה ממוצעת, חברות משקיעות יותר מ-500 מיליארד דולר באירועים וכנסים. מאז השקתה ב-2012, נשענו אלפי אירועים על ביזאבו. עד כה, גייסה החברה כ-30 מיליון דולר. בשנה האחרונה בלבד, ההכנסות השנתיות של החברה גדלו ביותר מ-200% והצוות הוכפל בגודלו.

לחברה משרדים בניו יורק ובת"א והיא מעסיקה כיום מעל ל-100 עובדים