צריכת הווידיאו ממשיכה להסתער קדימה לנוכח סגרי המגיפה והסחר

יום ה', 19 באוגוסט 2021
 
JW Player, פלטפורמת תוכנת הווידיאו ותובנות הנתונים המובילה, הכריזה על מינוי דיוויד לפלומנטו לתפקיד מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) בחברה. המינוי נכנס לתוקף באופן מיידי. המינוי האסטרטגי יאיץ את חדשנות המוצר של JW Player כדי לעמוד בצרכים הצומחים בקצב מהיר של כלכלת הווידיאו הדיגיטלית, וכדי למנף את הנפקת ההון האחרונה, בשיעור של 100 מיליון דולר במניות סדרה E, שבוצעה בידי LLR Partners.
 
"דיוויד הוכיח את עצמו כמנהיג בעל חזון בפיתוח ובהתאמות גודל עבור מוצרים חדשניים להעברת וידאו", אמר דייב אוטן, מנכ"ל ומייסד שותף של JW Player. “אין לי ספק שמומחיותו תחזק את מעמדנו ככוח מוביל לחדשנות בתעשיית הווידיאו הדיגיטלי. בהנהגתו, נרחיב את צוותי ההנדסה שלנו ונביא לשוק מוצרים חדשים שיעצימו עוד יותר את הלקוחות עם עצמאות ושליטה בכלכלת הווידיאו הדיגיטלי. לא יכולנו להתרגש יותר לקבל אותו בצוות שלנו".
 
במהלך כהונתו בת העשור ב-Brightcove בנה דיוויד צוות הנדסי ברמה עולמית כדי להפוך את פלטפורמת העברת הווידאו שלה למודרנית. הוא הוביל את שיפוץ הארכיטקטורה המבוססת על מרכז הנתונים הישן של החברה, והחליף אותה בארכיטקטורה ניתנת להתאמת גודל בענן, וגרם להגירת אלפי לקוחות לפלטפורמה החדשה. 
 
"אני נרגש להתחיל את הפרק הבא בקריירה שלי עם JW Player", אמר לפלומנטו. "הגענו לנקודת שינוי בה כל חברה עם נוכחות דיגיטלית תלויה כעת בווידיאו כדי ליצור קשר עם הקהל שלה וכדי להרוויח מכך כסף. JW Player בנתה את הפלטפורמה המקיפה ביותר להצלחה באקו סיסטם הזה של הווידיאו הדיגיטלי, עם תובנות נתונים מתאימים להקשר ולצריכה, עם תכונות מוניטיזציה ומעורבות חדישות, ועם חוויות וידיאו ברמה עולמית על כל מסך. אני מצפה להיבנות על הפלטפורמה הזו כדי להביא עוד חידושים לשוק".
 
לפי נתונים של JW Player, שאספה מיותר מ-12,000 מפרסמים וגופי שידור, צריכת הווידיאו ממשיכה להסתער קדימה לאור המגיפה, עם גידול של כמעט 50% מאז 2020 ועם 26.8% מאז ינואר 2021. הביקוש הגדל גרם לארגונים מכל רחבי המשק, כולל עסקים בתחום הכושר, המסחר האלקטרוני, הספורט והלמידה האלקטרונית, לפתח אסטרטגיית וידיאו חזקה כדי ליצור מגע עם הקהל שלהם על מסך לפי בחירתם: אינטרנט, סלולרי או טלוויזיה מקושרת.
 
אודות JW Player
 
JW Player שהוקמה בשנת 2008 כנגן ווידיאו פופולרי מאוד בקוד פתוח, מפעילה כעת וידיאו דיגיטלי עבור מאות אלפי עסקים, כולל מחצית מ-50 האתרים המובילים של comScore בארה"ב, גופי שידור מובילים ברחבי אסיה-פסיפיק, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ואמריקה הלטינית. בכל חודש מיליארד צופים, או שליש מכל האנשים באינטרנט, צורכים ווידיאו בטכנולוגיה של JW Player על פני 2.7 מיליארד מכשירים, ויוצרים היקף צריכה רבת עוצמה ללא תחרות, וגרף נתונים הקשרי המסייע ללקוחות להגדיל קהלים וליצור הכנסות מצטברות מווידיאו דיגיטלי.
 
המטה הראשי של החברה נמצא בניו יורק, ולה גם משרדים בלונדון ובאיינדהובן,  http://www.jwplayer.com.