שיאומי מסתערת על הקונים

יום ה', 25 באוקטובר 2018

מאת משה שלו עורך  ראשי SoftNews

נראה כי השוק יותר חכם מאשר אלפי אנליסטים החוגגים כל פעם עם הכרזות חדשות של סמארטפוני אפל, סמסונג ודומיהם.

אני יכל להעיד מניסיוני האישי שלאחר "מעבר" בין מכשירים שונים רכשתי לפני זמן מה את שיאומי A2. חברי המתכנתים הכבדים רכשו גם הם שיאומי מתקדם יותר.

A2נמכר בחנויות במחיר של כ- 900 שקל שהוא כשליש (ואף רבע) ממחירי סמארטפונים דומים "יוקרתיים" המספקים אותו כוח עיבוד,  זכרון ואחסוןן, איכות מצלמות (אף שתיים בחזית) זיהוי אצבע, ושאר פיצ'רים.

עתה בא מחקר של חברת הסקר הבינלאומית  GFK

ומוכיח את צדקת חוכמת ההמונים.

לפי מחקר זה עקפו בקיץ מכירות שיאומי את מכירות אפל בישראל.

כיום עדיין מובילה חברת סמסונג  - המפרסמת באינטנסיביות רבה – את השוק עם 49.3  אחוזים ממנו.

אבל אחריה כבר באות שיאומי הסינית עם 17.8 אחוז מהשוק,  אפל עם 13.9 אחוז ווואווי הסינית עם 4.8 אחוזים.

נסיגה גדולה ניכרת במכירת  מכשירי LG.

צוין כי נתונים אלה מתייחסים למכירות בשוק הפתוח אך גם אם לוקחים בחשבון את המכירות של חברות הסלולר התמונה איננה משתנה.