התנגדות לפיצוי מזערי מפלאפון

יום ב', 3 בספטמבר 2018

התנגדות לפיצוי מזערי מפלאפון.

מנכ"ל החברה, רן גוראון, הגיב לתקלה ואמר: "ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה". ואמנם החברה הודיעה על "פיצוי"  בצרות חודש גלישה חינם ...

 
לנוכח התגובות עתה ובהתבסס על נסיון העבר אלה דברים חסרי כיסוי ממשי.
בתקלות עבר הצהיר המנכ"ל דאז שרון כי החברה תזכה את כל ה-SMS'ים הכפולים שהגיעו לאחר התקלה, ללא צורך בפניית הלקוחות בנושא."אפשר לומר שהתקלה מאחורינו", הוסיף שרון. "החלטנו לפנים משורת הדין להעניק הטבה ללקוחות שנפגעו ולאפשר ללקוחות לבחור אחת מתוך 3 הטבות שנציע - 60 דקות שיחה חינם בארץ או 60 דקות שיחה חינם לחו"ל או 500 מגה גלישה ברשת".

כלפי ההטבות הללו כביכול שמעניקה פלאפון נשמעת ביקורת בשוק ועל כך שהם לא מספקים.

ראשית, לקוחות רבים כבר נהנים מחבילות "הכל כלול" ולכן הטבה של דקות או גלישה

בכלל לא משפיעה עליהם. בנוסף, גם שיחות לחו"ל דרך הסלולר הפכו להיות חלק

מחבילות ללא הגבלה ולכן אין בכך משום בשורה גדולה. הודגש כי גם לגבי הטבת

האינטרנט הרי שאין לה הרבה משמעות משום שלקוחות רבים בכלל לא מגיעים למכסת

הגלישה שלהם ולכן תוספת של 500 מגה לגלישה אינה משמעותית.

יצוין כי בתקלת "שדרוג"  דומה היתה חברת סלקום נדיבה הרבה יותר בפיצוי הנפגעים

שלה.