שימו לב לחברת OnePlus

יום ג', 21 בנובמבר 2017
האם OnePlus יכול לעורר לקוחות יותר מאשר רק מקרב אוהדי Android?
 
רוב הסיכויים, אתה כנראה מעולם לא שמעתי על OnePlus. אבל עתה היא מסתערת.
OnePlus היא יצרנית של טלפונים חכמים מסין. החברה נוסדה ב-17 בדצמבר 2013. בסיסיה של החברה נמצאים בשנג'ן והונג קונג. מטרתה העיקרית של החברה היא לשווק טלפונים חכמים שיאזנו את האיכות הגבוהה עם מחיר נמוך יותר מאשר טלפונים אחרים בשוק. 
 
הסיבה לכך היא כי חברת  OnePlus השקיעה  בשלוש השנים האחרונות ביצירת חברה כמעט בלעדית על ידי אריזת תכונות פרמיה לתוך טלפונים חכמים הזולים משמעותית מאשר הנפקות הדגל המסורתית של אפל או סמסונג.
 
הטלפון האחרון שלה  OnePlus 5T זוכה עתה לעניין רב..
 
מנכ"ל OnePlus פיט לאו מסביר את הפריצה:
 
לדבריו, OnePlus, הנמצאת בבעלות ענקית הטלפונים הסינית אופו, היא דוגמה נדירה לחברה המתקדמת ישירות עם הצרכנים, ומטופחת ומוכוונת על ידי קהילה מקוונת פעילה ומשגשגת שמציעה משוב על מוצרים עתידיים. זה מרשים במיוחד בארה"ב, שם נאבקים רוב האמריקאים לקנות טלפונים מן המוביל האלחוטי המסורתי שלהם.
 
"OnePlus הוא מותג נלהב, וזה לא דבר רע", אומר אבי גרינגרט, אנליסט בחברת Global Data.
 
אבל יש סימנים כי OnePlus רוצה להיות יותר מאשר רק נישה. החברה ערכה עתה  את אירוע השקת הטלפון הראשון שלה, הזמינה מדיה ויותר מ -350 אוהדים למחלקת מחסן בברוקלין - עדות לכך שהיא רעבה לנוכחות גדולה יותר בעולם הנייד.
 
אנליסטים אומרים כי "יום אחד בעתיד, תוכל  לראות מכשירי OnePlus סביבך, אולי אפילו בשימוש על ידי אנשים שאין להם מושג על הטכנולוגיה", אמר.
 
ל-OnePlus יש דרך ארוכה ללכת לפני שתרחיש זה הופך סביר. האסטרטגיה שלה מפה לאוזן היא נהדרת  עבור טיפוח בסיס של לקוחות מתמצא, אבל זה גם אומר שזה טס מתחת למכ"ם עבור רוב האנשים.
 
בשלב הזה המחיר של OnePlus 5T זינק עד ל -499 דולר, ל- 128 ג'יגה זכרון,  או כמעט פי שניים ממחיר ההתחלה המקורי של OnePlus One בסך 299 דולר. החברה מסבירה שהוסיפה תכונות נוספות - OnePlus 5T מציעה תצוגה גדולה יותר ואת מערכת זיהוי פנים.
 
המנכ"ל  פיט לאו אומר כי OnePlus לא מחפש ללכת על בליץ שיווק, והשיטה תהיה להתמקד מפה לאוזן כמנהג הצמיחה העיקרי שלה.