הסטארטאפים הישראלים LSVR ונוירואפלייד הצטרפו לאקסלרטור של Metro

יום ב', 21 במאי 2018

שני סטארטאפים ישראלים LSVR ו-נוירואפלייד, הצטרפו לאקסלרטור של רשת הקמעונאות Metroהגרמנית. החברות והיזמים שנבחרו לתוכנית (METRO Accelerator for Retail) יהנו מאירוח למשך 3 חודשים בברלין, להשקעה אפשרית בגובה של 120 אלף אירו והנחיה צמודה מהמנטורים של Metroושל Techstars– מעל 100 אנשי הייטק מובילים בתחומם מהזירה הגלובלית.

 

LSVRהיא חברת מציאות רבודה המיועדת לזירת המסחר האלקטרוני. החברה בנתה פתרון לחברות קמעונאיות מתחומי ריהוט הבית והעיצוב שמאפשר להן להגדיל מכירות, להקל על חוויית הקניה ולהפוך את עיצוב הבית לנגיש.

היזמים הם אופיר זילברברג ושי שלהוב.

נוירואפלייד, שמשלבת מחקר נויור-מדעי עם אנליטיקה ואלגוריתמים חכמים, בנתה פתרון שמספק לקמעונאים כלי מדידה אמין שבודק כיצד הצרכן תופס בתת המודע שלו את המותג. החברה מגשימה חלום ליצרנים ולפרסומאים: היא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין הפרסומי יצר שינוי אצלם. היזמים הם ליאור מויאל, אלחנן מאירוביץ ואינה שניידרמן.

קבוצת Metroהיא הרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם והגדולה ביותר באירופה. היא מובילה עסקים ב-35 מדינות באירופה ובאסיה בהיקפים של קרוב ל-40  מיליארד אירו. לדברי סילביה דודק (Sylvia Dudek) מנהלת תכנית האקסלרטור של Metro הפועלת בשיתוף חברת Techstars החברה מחפשת לקדם סאטרטאפים בעלי פוטנציאל גבוה בתחומם.