מתחרה חדש בפרסום הדיגיטלי

יום ד', 3 בינואר 2018
מתחרה  פעילה חדשה בשוק הפרסום הדיגיטלי בישראל - עם גישה לעולם הצעיר.
 
חברת סנאפ, מפתחת סנאפצ'ט, מתחילה פעילות מסחרית בישראל בימים אלה.
 
סנאפצ'ט (Snapchat); בתרגום אפשרי לעברית: שיחת תצלום היא אפליקציה לשיתוף תמונות.
בעזרת האפליקציה הזאת, המשתמשים שלה יכולים לשלוח תמונות, להקליט קטעי וידאו, להוסיף טקסט, וציורים,
 
בנוסף המשתמש יכול להוסיף לוגו עם מיקומו, מה השעה שבה העלה את התמונה, מזג האווירועוד ובסוף לשלוח אותם לרשימה של אנשי קשר. לתמונות או קטעי וידאו אלו נהוג לקרוא "סנאפס" (באנגלית: "snaps", בתרגום אפשרי לעברית: "תצלומים"). השולח של התמונות או הקטעים יכול לקבוע לכמה זמן יוכל מקבל ההודעה לראות את התמונה (החל מדצמבר 2013 הטווח הוא בין שנייה ל-10 שניות), ולאחר זמן זה ההודעה תיעלם ממכשיר מקבל ההודעה, אך לא תימחק משרתי סנאפצ'ט. באפליקציה אפשר לדעת מה מספר הצפיות של כל תמונה או סרטון ששולחים.
 
את הפעילות בישראל ינהל אסף שגיא שכיהן לפני כן כסגן נשיא בחברת פלייבאז ובתפקידים בכירים במקינזי. הפעילות מיועדת להגביר את השימוש של הקהל הישראלי באפליקציה וכן לעודד שיתופי פעולה עם חברות ישראליות, בין היתר בתחום הפרסום המקוון.
מעריכים עתה כי סנאפ תצרף חברות סטארט אפ ישראליות לתוכנית ההאצה שלה, בשעה שפייסבוק מנסה לבלום את האיום של סנאפצ'ט.
 
לאחרונה איפשרה סנאפ לחברות ישראליות להצטרף לתוכנית ההאצה שלה; התוכנית, שהושקה בארצות הברית באוקטובר 2017, מציעה לסטארט-אפים משאבים להאצת עסקי הפרסום שלהם בסנאפצ'ט. התוכנית מיועדת לחברות בשלב הראשון עד שלב צמיחה. המועמדות לסיוע  לתוכנית של סנאפ הן חברות שפונות לצרכנים בשלב של רכישת משתמשים, חברות מסחר במובייל, משחקי מובייל ובידור.
 
המשתתפים בתוכנית יקבלו חבילת הטבות שוות ערך ל-85 אלף יורו. החבילה כוללת שירותי קריאייטיב, גישה קלה לטכנולוגיות חדשות של סנאפ, גישה מועדפת לרכישה של כלים של סנאפ, תמיכה וחינוך מהצוותים של סנאפ ועוד. על פי העדכון שפרסמה החברה, יש לה כיום 57 מיליון משתמשים יומיים באירופה. זמן השימוש הממוצע היומי של כלל המשתמשים בסנאפצ'ט עומד על 30 דקות בממוצע, בהשוואה ל-25 דקות ברבעון השני. בגילאי 25 ומטה זמן השימוש היומי מגיע ל-40 דקות.
 
בסוף 2016 רכשה סנאפ את חברת סימאגן מדיה הישראלית והקימה בישראל מרכז פיתוח. סימאג'ן פיתחה מערכת של מציאות מדומה המאפשרת למקם רהיטים ומוצרי חשמל בתוך חדר וירטואלי בלחיצת כפתור.