86 אחוז מהחברות מדווחות על צורך בשילוב אוטומציה רבה יותר

יום ב', 15 במאי 2017

חברת  ServiceNow, מובילה בתחום של תהליכי אוטומציה חכמים  בענן, הכריזה מכנס החברה השנתי Knowledge 17, על שילוב של מנוע חדש ליצירת אוטומציה חכמה (Intelligent Automation Engine™), בפתרונות שלה, כחלק מ- Now Platform™.

היכולות הטמונות בלימוד מכונה (machine learning)  צפויות לתת מענה לאתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני עולם ה- ITשל היום.

חברות יוכלו למנוע מצבים של השבתות מיחשוב מראש, למיין ולתעדף, באופן אוטומטי, מקרים ואירועים, להשוות ביצועים לאלה של עמיתים ומתחרים בתעשייה ועוד.

צוין כי חברות המעוניינות היום להיכנס לתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית, מגלות כי החברה שבויה בתוך מערכת של כלים, תהליכים ודפוסי עבודה מסורתיים. נפח ואופי העבודה,  המתאפיינים בסגנון עבודה של  'צעד קדימה – שניים אחורה', עבור משימות יומיומיות כמו שחזור סיסמאות או קליטת עובד חדש, מכבידים על המערכת.

עד 2020, 86% מהחברות ידווחו על צורך בשילוב אוטומציה רבה יותר  בתהליכי העבודה שלהן. בינה מלאכותית ולימוד מכונה אשר עד היום היו רק בבחינת מילות באזז, עומדות בבסיס האוטומציה הזאת והמענה לארגוני העתיד.

ServiceOne  מתבססת על ניסיון תפעולי של  אלפי חברות וארגונים, והשקיעה השקעות ניכרות במו"פ, על מנת להתמודד עם ארבעת אתגרי ה- ITהגדולים ביותר של ארגונים היום – מניעת השבתות מיחשוב, אוטומציה של תהליכים, חיזוי ביצועים עתידיים והשוואת ביצועים מול מתחרים.