תקשורת ניידת מנצחת

יום א', 29 באוקטובר 2017

 

מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews

מי מנצח בתחרות המסרים?

העולם של שיווק בדוא"ל השתנה משמעותית במהלך חמש השנים האחרונות. כאשר לקוחות שולחן העבודה כמו Outlook היו פעם אמצעי משלוח חשוב יותר, הקוראים של דוא"ל נמצאים כעת בעולם של לקוחות ניידים ושירותי דוא"ל כמו Gmail.
 
למעשה, מחקר חדש מצא כי יותר ממחצית המיילים ברחבי העולם (55%) נפתחים בסביבה ניידת
ב-2017, באופן משמעותי יותר מדואר אלקטרוני (28%) או ממחשב שולחני (16%).
 
מערכת ה-Mobile התפתחה כסביבה הדומיננטיות בדואר אלקטרוני מאז שנערך סקר שלה ב -2012, כאשר רק 29% מהודעות הדוא"ל נפתחו במכשיר נייד, ולקוחות דואר אלקטרוני היו השיטה הפופולרית ביותר לגישה לתיקים אלקטרוניים כאלה.
 
מסלול הקישוריות  גילה גם כי iOS של אפל היה דומיננטי בקרב משתמשי דוא"ל ניידים ברחבי העולם, עם 79% של הודעות דוא"ל נייד שנפתחו על iPhone או iPad השנה. בעוד שרק 20% מהודעות הדוא"ל נפתחו במכשיר שבו פועל Android, זה היה למעשה גידול של 6 נקודות אחוז מהנתונים של 2012.
 
eMarketer מעריך כי השנה יהיו 248.2 מיליון משתמשי דוא"ל בארה"ב, מה שמביא לשיעור חדירה של 76.0% בקרב כלל האוכלוסייה. נתונים אלה צופים לעלייה ל-266.3 מיליון משתמשים ו -79.0% חדירה ב -2021.
לכן אימייל  נותר ערוץ מועדף בקרב משווקים בארה"ב, על פי סקר של איגוד הנתונים והשיווק (DMA) ו- Demand Metric שמצא כי לפחות 88% מהמשווקים בענפי משק שונים  הסתמכו על דואר אלקטרוני כדי להגיע לקהל היעד שלהם.
 
לצרכנים בדרך כלל יש נטייה חיובית כלפי דוא"ל, סביר להניח כי זה סוג של תחושת תקשורת שנותן למשתמשים מידה מסוימת של שליטה על איך הם מסודרים.