שירות מיקרוסופט אינו עונה

יום ה', 28 במרץ 2019

מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews

"שירות גלובלי, שירות.נט, Microsoft  support, שירות לקוחות ותמיכה,  פניות הציבור, עזרה והדרכה, תמיכה אופיס 365"

ועוד ועוד.

אלה רק חלק מהכותרות בהן פוגש מי שמחפש בסך הכל לחדש את התמיכה שהוא רוכש בתשלום מלא מחברת מיקרוסופס הישראלית או החברה העולמי, (לא ברור).

לרשות המחפש  גם מגוון כתובות מייל עם הצעת התקשרות וצ'ט כמו גם טלפונים (למשל 09-7625400)

ושורת הודעות לעיתונות על השירות המוצלח של החברה מה שנקרא  24/7

ובכן בדיקות שערכנו  ופניות בכתב למרבית הכתובות הללו העלו אתרים חצי אפויים, חוסר מענה בכלל, או הפנייה למספר לא ידוע, או בקשה להמתין דובר במוקד שלעולם לא מגיע.

חלק מהתשובות האוטומטיות  הושמעו בשפות זרות ממוקד כלשהו ברחבי העולם.(כולל כנראה ביוון).

קרוב לשעה חיפשנו את השירות לתמיכה ומענה לשאלות, ו/או גישה לשדרוגים, ו/או גיבוי, ולא קיבלנו כל מענה.

כך נגרם לנו ולעוד כמה עיתונאים שבחנו את הנושא המסתורי של השירות  סבל ואיבוד זמן ולמיקרוסופט הפסד כסיפ שכן כל אלה מוכנים לרכוש מנוי קבוע לתמיכה של החברה.