נוסחה חדשה של שיווק תוכן

יום ג', 26 במאי 2020

 

שירות חדש של סול מדיה מציג פתרון ומביא תוצאות בהשגת לקוחות B2B: שיווק תוכן למקבלי החלטות – CMDM  (Content Marketing for Decision Makers)

אם החברה שלכם מתמקדת בשירותי B2B, התופעה הזו בוודאי מוכרת: תסכול גובר והולך בכל הקשור בגיוס לקוחות חדשים – בעת שיעילותן של שיטות המסורתיות להשגת לקוחות עסקיים הולכת ופוחת באופן דרמטי, ואילו הניסון להשיג לקוחות בדרך הפרסום באינטרנט נתקל בקשיים לא מעטים בהגעה אל מקבלי ההחלטות הרלוונטיים.

כך יוצא שאתם נמצאים במלכוד שאי אפשר לצאת ממנו – מהיכן נגייס לקוחות חדשים, אם השיטות הישנות מפסיקות לעבוד באופן יעיל והניו-מדיה סבוך מכדי להגיע למקבלי ההחלטות?

אולי כדאי לחזור צעד אחד אחורה, ולהבין בכלל איך הגענו למצב הזה?

כנסים ומפגשים – אסטרטגיה לא יעילה

אחת השיטות המובילות לגיוס לקוחות חדשים היא  כנסים ומפגשי נטוורקינג שונים. בכנסים הללו החברה מעמידה דוכן עם שילוט בולט, ולידם היו עומדים נציגי מכירות ומסבירים את השירות של החברה.

בדרך כלל המטרה היא לא למכור במעמד הכנס, אלא רק לקבל פרטים של הלקוח הפוטנציאלי – בדרך כלל באמצעות כרטיס ביקור.

לאחר מכן החברה  מעמידה טלפנים או אנשי מכירות שהיו מתקשרים לכל מי שהביע עניין והשאיר כרטיס ביקור, ובמהלך השיחה היו מנסים  לתאם פגישה או למכור את השירות כבר בטלפון.

זו כמובן אסטרטגיה ישנה, אשר יעילותה הולכת ופוחתת. הכנסים הפכו לגדולים יותר, ואנשים מתקשים אפילו להיזכר היכן השאירו את כרטיס הביקור שלהם. בכנס כזה כל מי שמגיע "מופצץ" בפניות, והדרך להותיר בו רושם חזק שיישאר בזכרונו הינה מאוד קשה.

מה גם שזוהי גם אסטרטגיה לא ממוקדת – מפני שלא כל באי הכנסים והמפגשים האלו זקוקים לפתרון שלך. זה סוג של "משחק של מספרים", שכאמור אינו יעיל במיוחד.

לכך יש להוסיף  גם כי בזמן הקורונה לא התקיימו כנסים, ויקח זמן עד שתנופת המפגשים והכנסים תתחדש. אין ספק כי מי שנשען על כנסים ומפגשים כדי לגייס לקוחות כאסטרטגיה עיקרית נפגע קשות מהשלכות משבר הקורונה.

תסכול הפרסום הדיגיטלי

בצד השני של הסקאלה, אתם בוודאי מקבלים בכל שבוע פניות מסוכנויות מדיה דיגיטליות שונות ואולי אף התנסיתם בקמפיינים כאלו – בפייסבוק, בגוגל או ביוטיוב.

אחרי תקופה מסויימת מגלים לרוב מספר בעיות מרכזיות בשיווק הדיגיטלי שלכם: לייקים ותגובות אינם מתורגמים ללקוחות מתעניינים; התקציב "נשרף" מהר, בלי תוצאות מספקות; הפניות שכן מגיעות, אינן מגיעות ממקבלי ההחלטות בצד השני של הקו.

זוהי תופעה מתסכלת עבור מנהלי/ות שיווק ובעלי חברות, וגם עבור אנשי השיווק במדיה הדיגיטלית, בין אם מדובר בעובדים שלכם או באאוטסורסינג.

איך מגיעים דרך האינטרנט אל מקבלי החלטות רלוונטיות? איך מראים להם שאתם המומחים הנכונים שיפתרו עבורם את הבעיה שלהם או שיתנו להם את השירות המיטבי המתאים רק להם?

ובכן, יש פתרון!!

נוסחת השיווק תוכן למקבלי החלטות - CMDM  (Content Marketing for Decision Makers)

בחברת סול מדיה פותחה שיטה ייחודית של שיווק תוכן שמגיעה אל מקבלי ההחלטות באתרים שבהם הם אוהבים לגלוש ולצרוך תוכן מקצועי וכלכלי.

הנוסחה, מייצרת תוכן איכותי ובעל ערך עבור אותם מקבלי החלטות, כך שכבר בעת קריאת החומר הם לומדים משהו חדש, ותוך כדי קריאה הם מבינים כי לכם יש פתרונות ייחודיים המותאמים עבורם.

כותבי תוכן איכותיים ומנוסים, בונים  יחד עם הלקוח את התוכן האיכותי שיוצג בפני הלקוחות הפוטנציאליים.

התוכן הזה יוצג על האתרים הרלוונטיים עבור קהל היעד  באמצעות תקציב קידום מותאם אישית. 

לאחר שהתוכן המוצג ייצרך על ידי קהל היעד הממוקד, הקורא יוכל ללחוץ על קישור שמעביר אותו לדף נחיתה ובו הוא יכול למלא פרטים כך שהוא ממשיך לקבל ערך, ואתם תקבלו את הפנייה הרלוונטית שלו אליכם להמשך טיפול וגיוס כלקוח משלם.

נוסחת CMDM  שפיתחנו עובדת. אתם מוזמנים לפנות כדי לקבל עוד פרטים:

קטי -  Kathy@solmedia.co.il

נייד  -   052-3508556

www.solmedia.co.il