מלם תים זכתה במכרז של עיריית תל אביב להפעלת מוקד שירות

יום א', 27 באוגוסט 2017

 

מלם מערכות, מקבוצת מלם תים, זכתה, זו הפעם השלישית ברציפות במכרז להפעלת מוקד שירות ותמיכה לעובדי עיריית תל אביב-יפו. ההסכם נחתם מול אגף המחשוב בעירייה לשלוש שנים עם אופציה לשתי הארכות של שנתיים כל אחת, בהיקף כספי של 9 מיליון שקל ל- 3 השנים הראשונות. הזכייה במכרז ממשיכה למעשה את הפעלת המוקד על ידי מלם תים, אותו החלה לפני כ-10 שנים.

במסגרת הפרויקט תפעיל מלם מערכות מוקד שירות ותמיכה (HELP DESK) לכלל משתמשי המחשוב והטלפוניה בעיריית תל אביב, מעל ל- 5,000 משתמשי מחשוב. השירות מתפרס על פני כ- 200 מתקנים של העירייה הפרוסים ברחבי העיר ולראשונה תינתן תמיכה גם בגני הילדים בעיר.

כמו כן, במסגרת הפרויקט אחראית מלם מערכות גם על תחזוקת ציוד המחשוב של משתמשי העירייה.

ערן טרויצה, סגן מנהל אגף מחשוב ומערכות מידע בעיריית תל אביב-יפו: "במכרז שערכה עיריית תל אביב-יפו, אשר כלל מרכיבי איכות ומחיר ובו השתתפו החברות המובילות בתחום, זכתה מלם מערכות בציון המשוקלל הגבוה ביותר. אנו רואים במלם מערכות שותפה של העירייה מזה עשור, וביחד נמשיך להעלות את רמת שביעות הרצון של משתמשי המחשוב בעירייה. אנו מברכים את מלם מערכות על זכייתה בפעם השלישית ומאחלים לה בהצלחה".

חגי גולדשטיין, מנהל חטיבת השירות - אגף מיקור חוץ במלם מערכות מקבוצת מלם תים: "כחברה מובילה ומנוסה בתחום, המכירה היטב את הסביבה הארגונית והטכנולוגית של עיריית תל אביב, אנו שמים לנגד עינינו את הצורך המהותי בשיפור מתמיד ברמת השירות למשתמשי המחשוב בעירייה וזאת בהתאמה להתפתחויות הטכנולוגיות המואצות המתחוללות בעיריית תל אביב בשנים האחרונות ואשר ימשיכו גם בעתיד".