חוויה יותר אישית במקדונלדס

יום ג', 26 במרץ 2019
חברת מקדונלד'ס (MCD) ודינמיקה תשואה בע"מ הודיעו על הסכם לפיו מקדונלד'ס תרכוש מערכת  בתחום ההתאמה האישית ואת הטכנולוגיה הקשורה. היקף המכירה לא נמסר ומעריכים כי מדובר במאות מיליוני דולרים 
 
מקדונלד'ס תשתמש בטכנולוגיה זו כדי לספק חוויית לקוח יותר אישית על ידי  תפריט אישי המבוסס על השעה ביום, מזג האוויר, התנועה במסעדה הנוכחית פריטים בתפריט וטעמים אישיים.
הטכנולוגיה יכולה גם להציע באופן מיידי ולהציג פריטים נוספים ללקוחות על סמך הבחירות הנוכחיות שלהם.
 
מערך זה יאפשר למקדונלד'ס להיות אחת החברות הראשונות לשלב טכנולוגיית ההחלטה בנקודת המכירה של הלקוח. מקדונלד'ס בדקה את הטכנולוגיה הזו בכמה מסעדות בארה"ב בשנת 2018. עם סגירת הרכישה, מקדונלד'ס תתחיל לגלגל את הטכנולוגיה הזו ב- Drive Thru במסעדות בארצות הברית בשנת 2019 ולאחר מכן תרחיב את השימוש בשווקים בינלאומיים מובילים אחרים. מקדונלד'ס תתחיל לעבוד גם כדי לשלב את הטכנולוגיה בכל נקודות המגע הדיגיטליות של לקוחותיה, כגון קיוסקים של הזמנה עצמית ו- McDonald's Global Mobile App.
 
"הטכנולוגיה היא מרכיב קריטי של תוכנית הצמיחה המהירה שלנו, המשפרת את החוויה עבור הלקוחות שלנו על ידי מתן נוחות רבה יותר לפי התנאים שלהם", אמר סטיב Easterbrook, נשיא ומנכ"ל מקדונלד 'ס. "עם הרכישה הזו, אנחנו מרחיבים את היכולת שלנו ליצור חוויות מותאמות אישית יותר עבור הלקוחות שלנו."
 
ליעד אגמון, מייסד ומנכ"ל דינמיקה תשואה, הוסיף: "התחלנו את התשואה הדינמית לפני שבע שנים עם ההנחה שמיתוג הלקוחות צריכים להפוך את ההתאמה האישית לליבת פעילות, ואנו שמחים מאוד להצטרף למוצר עולמי איקוני כמו מקדונלד'ס והם נרגשים לחדש בדרכים, שיש להן השפעה של ממש על חיי היומיום של אנשים ".
 
ההתקדמות האחרונה של מקדונלד'ס בתחום הטכנולוגי - כולל פיתוח של McDonald's Global Mobile App, Mobile Order and Pay, - לוחות תפריטים דיגיטליים פנימיים וחיצוניים וקיוסקים של הזמנה עצמית - שינו את חוויית הלקוח במסעדותיה ומסביבה, על ידי מתן ללקוחות דרכים רבות יותר לשלם ולהתאים אישית את ההזמנות שלהם כדי לענות על הצרכים שלהם.
 
מקדונלד'ס תהיה הבעלים הבלעדית של המערכת ותמשיך להשקיע במוצר ההתאמה האישית. תשואה דינמית תישאר חברה עצמאית והעובדים ימשיכו לפעול במשרדים ברחבי העולם.