CD Medical היפנית פותחת נציגות בישראל.

יום א', 19 בנובמבר 2017

 

חברת CDI Medical  היפנית הודיעה על פתיחת נציגות בישראל. הנציגות הישראלית תייצג ותחבר יצרני מכשור וציוד רפואי ישראלים לשוק המסתכם ב- 31 מיליארד דולר, ומול 30 מיליון לקוחות פוטנציאלים ביפן – שכולם מעל גיל 65. השוק היפני לציוד רפואי נחשב לשוק השני בגודלו בעולם והוא צומח בקצב שנתי של כ- 2.2%  (ע?פ נתוני משרד הכלכלה היפני). כ- 45% מהציוד הרפואי הנמכר ביפן מיובא כיום מחו?ל.

ייצוג החברות הישראליות ע?יCDI Medical ביפן יכלול, בין היתר: סיוע בהתמודדות עם הרגולציה היפנית המורכבת, בחינת היתכנות, סיוע בבחירת  מפיצים  מקומיים האופטימליים ליצרן הישראלי, ובשלב הבא, גם איתור והבאת משקיעים פוטנציאליים. בראש הנציגות הישראלית יעמוד דרור ברזילי,  לשעבר מנכ?ל ?גלידות נסטלה?, המשמש כיום, בין היתר, כיו?ר דירקטוריון חברה ?אהבה? ודירקטור במספר חברות ישראליות נוספות.

CDI Medical נוסדה על ידי חברת הייעוץ היפנית CDI, מחברות הייעוץ המובילות ביפן.החברה פעילה בעיקר בתחומי הבריאות, הרפואה והמכשור הרפואי, ובין לקוחותיה ניתן למצוא בתי חולים אוניברסיטאיים, בתי חולים ציבוריים ופרטיים, חברות תרופות, ויצרני מכשור רפואי ומוסדות פיננסיים.

פתיחת הנציגות בישראל נעשית במקביל להקמת נציגות באחרונה בגרמניה, מהלך שבוצע לאחר זיהוי הפוטנציאל  והצורך של שוק הציוד הרפואי הגדול  ביפן, לייבוא ציוד טכנולוגי מתקדם לשוק גדול ומתפתח זה.

באחרונה שהתה בישראל משלחת מבכירי החברה, בראשה עומדים טאקאטומו אג'ימה (Takatomo Ajima) נשיא ומנכ"ל  CDI Medical, וראש הדסק הישראלי סוגימוטו מונומסה (Munemasa Sugimoto), שהגיעו להיפגש עם חברות ישראליות הפעילות בתחום ועם בכירים במשרד הכלכלה, מנהל סחר חוץ, ודר' עמי אפלבום, יו"ר רשות החדשנות, כדי לדון בדרכים לשיתוף פעולה.

"הפוטנציאל עבור החברות הישראליות הוא גדול ביותר" אומר אג'ימה."מתוך מעקב של כמה שנים אחרי הקורה בתעשיית המכשור הרפואי בישראל וראייה של החדשנות והיזמות הישראלית, הגענו למסקנה שיש מקום להביא את הטכנולוגיה הישראלית ליפן".

לדברי אג'ימה, יפן ממוקמת כיום במקום השני בגודלו בעולם (אחרי ארה"ב), מבחינת היקף שוק המכשור הרפואי. "השוק הגלובלי של מכשור רפואי עומד כיום על 340 מיליארד דולר, כשמתוכו, היקף השוק היפני הוא 32 מיליארד דולר".