סמסונג משלבת טכנולוגיה ישראלית לחיפוש

יום ג', 27 במרץ 2018
שיתוף פעולה בין סמסונג לסטארט?אפ ישראלי: השקעה באודיוברסט(Audioburst). 
 
ההשקעה כוללת שיתוף פעולה,שבמסגרתו סמסונג תשלב את טכנולוגיית הניתוח והחיפוש בקטעי קול של אודיוברסט בטלוויזיות חכמות מתוצרתה ובמערכות מולטימדיה לרכב
 
אודיוברסט פיתחה מנוע חיפוש לקטעי אודיו וקול מתוכניות רדיו או פודקאסטים, בדיוק כפי שגוגל מאפשרת לחפש באתרים ובתמונות. הטכנולוגיה סורקת את קטעי הקול, "מבינה" מה נאמר בהם באמצעות בינה מלאכותית, מתייגת ומתייקת אותם, ואז ניתן לשלוף קטעי קול בחיפוש פשוט. כך, למשל, בעזרת הטכנולוגיה ניתן לחפש ראיון או קטע מתוכנית רדיו או פודקאסט ששודרו, בדיוק כפי שמחפשים כתבה באינטרנט.
 
המוצר של החברה משולב, בין השאר, ברמקולים החכמים "אמזון אקו" 
 
אודיוברסט הוקמה ב-2015 ומעסיקה 30 עובדים, רובם עובדי פיתוח בארץ. המוצר לא זמין בישראל אך יש לחברה הסכמים עם ספקי תוכן בחו"ל. זהו שיתוף הפעולה השני המשמעותי של אודיוברסט בתקופה האחרונה: לאחרונה חשפה חברתBose אב-טיפוס של משקפי אודיו חכמים, שבו משתלב המוצר של אודיוברסט. באמצעות אודיוברסט יהיה ניתן לקבל דרך המשקפיים "תחנת רדיו פרסונלית", עם מזג אוויר, חדשות ותנועה, בהתאם להעדפות אישיות ולמיקום.