תחרות סמארטפונים מציפה את הודו

יום א', 14 באוקטובר 2018
אולי יגיעו ימי תחרות אמת בשיווק סמארטפונים גם אלינו - ויוזילו את המחירים..בינתיים  ראי ללמוד ממה שקורה בהודו.
.
 
שם שתי חברות ענק - פליפקארט ואמזון מובילות בוננזה של מכירות מקוונות שכבר פיתתה קוני סמארטפונים בשווי של יותר ממיליארד דולר תוך חמישה ימים בלבד.
 
בתחילת השנה, בחברה המוכרת העיקרית ווליפארט, העריכו את הישגי  Flipkart שמכירתה מהווה יותר מ -85% מכל הטלפונים החכמים שנמכרו בהודו באחרונה.
 
אמזון (AMZN) דיווחה גם היא על מכירות מכשיר שובר קופות במהלך מבצע "פסטיבל ההודי הגדול"  כשהיא עוברת מעל המותגים הסינים הגדולים השולטים בשוק ההודי.
 
יותר מ -1 מיליון טלפונים של יצרן סיני יחיד - Xiaomi - נמכרו דרך אמזון בהודו ביום אחד , על פי הקמעונאים. יצרנית הסמארטפון היוקרתית OnePlus קיבלה הזמנות בשווי של כמעט 55 מיליון דולר עבור המכשיר האחרון שלה.
 
המכירות נמשכות ומספרים מקיפים לא פורסמו, אך אנליסט בחברת המחקר Counterpoint Research, אנשיקה ג'ין, אמרה כי רכישות הסמארטפונים הן "לגמרי" על המסלול כדי לחצות את הסימן של 1 מיליארד דולר תוך שבוע
"זה כבר מעבר לציפיות בתעשייה," אמרה ג 'יין ביום שישי.
 זהו ניצחון נוסף בשוק הטלפונים החכמים של הודו, השני בגודלו בעולם מאחורי סין.
 
ליותר מ -300 מיליון הודים יש כיום טלפונים חכמים, מספר שצומח במהירות כמו חברות טכנולוגיה וממשלת הודו מנסה לכלול את כל 1.3 מיליארד בני האדם באינטרנט.
ההנחות החדות המוצעות במהלך המכירות החגיגיות המקוונות - כמו יום שישי השחור בארה"ב ויום הסינגלים בסין - מושכות במיוחד לצרכנים המודעים למחירים בהודו.
"זה מטורף, אני לא יודע איך הם עושים את זה", אמר Kiranjeet קאור, אנליסט בחברת המחקר IDC. "אני מסתכל על המחירים של כמעט כל הטלפונים החכמים ויש ירידה משמעותית".
המכירות עודדו את ההודים לקנות סמארטפונים באינטרנט, ולא בחנויות מסורתיות. המכירות המקוונות היוו 31% מסך המכירות החכמות הכוללות של הודו ברבעון האחרון, אמר קאור. זו עלייה מעלה מ -20% לפני שלוש שנים.