הייסנס תשיק בישראל שני סמארטפונים

יום ד', 3 באפריל 2019

חברת הייסנס הודיעה על השקת קו סמארטפונים שיימכר ישירות ובאופן בלעדי דרך אתר יעודי. כמו כן, צפויה החברה הסינית להשיק את VIDAA - פלטפורמת סטרימינג שתתחרה לנטפליקס - וישראל תהיה אחת משלוש המדינות הראשונות בעולם בהן תפעל.

במקביל וואווי מציגה: מכשירי העילית P30, בעלי מצלמות שפעילות גם בחושך.

ואילו סוני שסובלת מהאטה במכירות תפטר או תעביר מהתפקיד 50% מעובדי חטיבת הסמארטפונים

גיא אדרי, נציג מותג הייסנס בישראל, לא חשף רשימת תכנים מלאה, אך רמז שכל פלטפורמות התוכן הזמינות לצרכן הישראלי כגון נקסט של הוט, סלקום TV או פרטנר TV יהיו זמינות על מערכת ההפעלה של הייסנס. החשיפה תתבצע באוגוסט הקרוב.

 

 

מכשיר ה-H11 באירוע

מכשיר ה-H11 באירוע

 

 

 

צילום: hisense

 

 

 

מכשירי ביניים, המחיר קצת יותר

 

החברה הציגה שני דגמי סמארטפונים לשוק המוזל, ה-H11 וה-H12 שמתבססים על מעבדי סנאפדרגון 450. ל-11 יש מסך בגודל 5.99 אינץ' ברזולוציית FHD, זיכרון פעולה של 3 גיגה-בייט ומצלמת 12 מגה-פיקסל בודדת בגבו. ל-H12 יש מסך בגודל 6.19 אינץ', זיכרון פעולה של 4 גיגה-בייט, ומצלמה עיקרית כפולה עם חיישני 12 ו-5 מגה-פיקסל.

 

הייסנס H11

הייסנס H11

 

 

 

צילום: hisense

 

 

 

 

 

מחיר ההשקה גבוה: ה-H11 יעלה כ-1,490 שקל וה-12 כ-1,890 שקל; במחיר זה אפשר להשיג למשל את הגלקסי S9, מכשיר הדגל של סמסונג מאשתקד.

 

מכשירי שיאומי בעלי מפרט דומה לשל מכשירי הייסנס עולים בין 700 ל-1,300 שקל. החברה גם צפויה להציג עוד שני דגמים ברמת מפרט שתואמת למכשירי ביניים ויושקו בחודשים הקרובים.

 

הרעיון של הייסנס הוא להציע אחריות עם שירות מלא - למשל טכנאי עד הבית - במשך שלוש שנים. אדרי בטוח שהצרכן יעריך את השירות ויהיה מוכן להסכים לגילומו במחיר המוצר. "35% מהטלפונים שנמכרים בישראל כיום מגיעים מסין", אמר באירוע, "מבחינתנו האקוסיסטם היא מה שחשוב. התוכן הוא מה שמבדל את המותגים השונים". עוד הוסיף אדרי שבשנה נמכרים בישראל כ-3 מיליון סמארטפונים, כאשר הצרכן הישראלי מחליף מכשיר כל שנתיים בממוצע.  

 

בסך הכל - הטלפונים הם בעלי מפרט של דגמי ביניים, אך יקרים יותר ממקבילים מבית שיאומי