מיקור חוץ בלוגיסטיקה ומחשוב נלווה מלא לחברות בינוניות וקטנות

יום ה', 27 באפריל 2017

החברה הוותיקה "פריץ" מכריזה על הפעלת שירות  כולל במיקור חוץ  לשרשרת האספקה לחברות בינוניות וקטנות. זאת תוך הערכות מיוחדת למטרה זו.

חן גולדנר - סמנכ"ל לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, וסנדי פרנג'י - מנהל השיווק, מציינים כי .
השירות הכולל שמציעה חברת "פריץ" לארגונים הקטנים והבינוניים יאפשר להן להתמקד בליבת העסק של כל ארגון ולהשיג חיסכון גדול וייעול על ידי מסירת הטיפול בתחומי שרשרת האספקה לגורם מקצועי אמין.
"כחברה המשרתת את הארגונים המובילים בישראל לאורך שרשרת האספקה שלהם - הבנו שהעתיד של הלוגיסטיקה נמצא בהנגשה שלה ללקוחות הקטנים והבינוניים שצריכים פתרונות לוגיסטיים מיידיים אבל גם רוצים שקיפות בקרה ושליטה על הסחורה שלהם בכל זמן. השירות הלוגיסטי המקיף שלנו לעסקים בינוניים וקטנים, שנקרא WE LOG, נותן להם את המענה".
 
כחלק מיכולות ניהול שרשרת האספקה של "פריץ", נעזרים לקוחות החברה, ובמיוחד ארגונים קטנים ובינוניים, במגוון רחב של פתרונות: סיוע ברכש ממקורות שונים עם העמדת המימון הדרוש לכך, שילוח בינלאומי, פתרונות והתאמה לסוגי מוצרים ופרויקטים שונים בהתאם לדרישות טמפרטורה, אריזות, תאריכי תפוגה, הובלות, ביטוח ועוד תחומי ערך מוסף. כך למשל, מעניקה חברת "פריץ" שירות מלא של ניהול מלאים בהתאם לצורכי הלקוח. בכך, חוסך הלקוח בעלויות של בניית מחסן לעסק שגודלו משתנה מעת לעת ובפעילות הרכש, השינוע והאספקה לקווי הייצור שלו הכרוכים בכך. אמינות מלאי זו מבטיחה ייצור שוטף וללא הפרעות לאורך זמן.
 
בזכות שיטות העבודה והגישה המחויבת לאמינות, דיווח מלא וגמישות, "פריץ" מספקת מענה המותאם במיוחד לדרישות הלקוחות השונים בהתאם לצורכיהם.
להבטחת השירות המקיף והמהיר, מפעילה החברה 4 מרכזים לוגיסטיים בשטח כולל של 40,000 מ"ר מהצפון ועד הדרום, הנמצאים במרחק נסיעה של שעה מ-70% ממרכזי האוכלוסיה בארץ.
 
סנדי פרנג'י מסביר כי אין כדאיות ללקוח בינוני וקטן להחזיק בעצמו את כל הנדרש לצורכי ניהול שרשרת האספקה שלו ובכלל זה מחסנים, עובדים מסוגי התמחות שונים, שירותי וציוד הובלה, מערכת מחשוב ועוד. כל העול הכספי הקשור בתקורות והוצאות קבועות המכבידות על העסק עם שינויים בהיקף הפעילות שלו, נחסך עם העברת המשימות המשתנות הללו למיקור חוץ שלרשותו היקפי אחסון, תפעול, ניהול ומחשוב גמישים ומשתנים בהתאם לצורכי הלקוח.
בדיקות העלו כי על ידי העברת הטיפול בכל התחומים הללו לחברה מתמחה ובעלת אמינות וניסיון כמו "פריץ", יכולה החברה לחסוך כ-30% עד 40% בעלויות ולהתמקד טוב יותר בתחום הליבה שלה. חברת "פריץ" מבצעת את כל השירות האמור לעיל בכוחות עצמאיים, תוך שותפויות במידת הצורך עם גורמים מתמחים. כך למשל, שירות התובלה מדלת לדלת מתבצע על ידי חברת בת "מובילי דרור" המפעילה 200 כלי רכב וחברת "לבנון קוגן" המתמחה בכל מרכיבי פעילות הרכש והמימון.
 
חן גולדנר מציין את החשיבות של קשר שוטף ומקוון עם הלקוחות לצורכי העברת מידע, ניתוח ממצאים, דיווח ומעקב, קריאות שירות ועוד.
במענה לצרכים חיוניים אלה, פיתחה החברה מערך מחשוב ייחודי ומפעילה צוות מקצועי ומיומן של 15 אנשי תקשוב. מערכת המחשוב, שנקראת Servitz, כוללת מודולים ייחודיים לאיסוף והצגה פרטנית של נתונים ללקוחות, מערכת קריאות ובירורים עם מרכז שירות, מתן תמונת מצב מלאה של המלאים ותנועת המוצרים ללקוח וטיפול מיידי בתקלות במידה שישנן.
פרטים באתר we-log.fritz.co.il