הזוכים בתחרות האוניברסיטאות של Accenture

יום ש', 20 בינואר 2018
 
Accenture ישראל, חברת הייעוץ הגלובלית, הובילה לאחרונה את תחרות האוניברסיטאות השנתית- Accenture Israel’s Universities Competition המתקיימת בארץ זו השנה השנייה.
 
כחלק מהתחרות, Accenture הציגה לסטודנטים בעיה עסקית, עמההתמודדה בעבר - בניית תוכנית אסטרטגית לחברת צעצועים המעוניינת לחדור לשוק המכירות הדיגיטלי. הצוותים התבקשו להציע דרכי פעולה ופתרון, משלב התכנון, פיתוח הפתרון וההצגה בפני נציגי החברה, במסגרת שלושה שלבים ממיינים.
 
מאות סטודנטים הגישו מועמדות אך מתוכם הגיעו לשלב השלישי והאחרון  20 סטודנטים  מאוניברסיטת תל אביב, בן גוריון, הטכניון והמרכז הבינתחומי. כל המתמודדים בשלב הגמר הציגו פתרונות יצירתיים ומעמיקים, לקחו בחשבון מגוון שיקולים הנוגעים לחברה, לשוק ולענף, ויישרו קו עם אסטרטגיות דיגיטליות של חברות דומות. ליוו והדריכו את המתמודדים מקרוב, לאורך כל הדרך, יועציAccenture אשר העניקו להם חשיפה ממשית לעולם הייעוץ העסקי. 
 
הקרב היה צמוד אך למקום הראשון הגיעה הקבוצה של אוניברסיטת תל אביב אשר כללה ארבעה סטודנטים: גל משולם-לוטקר מן הפקולטה למשפטים וכלכלה, מחמוד מידליג' מן הפקולטה לחשבונאות וכלכלה, מתן מרודי הלומד הנדסת תעשייה וניהול וסארי קאדר מהחוג למזרח אסיה ויפנית. ארבעת הזוכים ישתלבו בעבודה ב- Accenture, במסגרת חודש ימים של התמחות בתשלום, הזדמנות שעשויה להוביל לקבלת הצעת עבוד, כמו במקרה של  הזוכים בשנה שעברה.
 
הצוות התל אביבי, אשר גבר בסופו של דבר על המשתתפים האחרים, הציע להקים חנות וירטואלית אינטראקטיבית המבוססת על מציאות מדומה(Virtual Reality) ובנה אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה ליישום הרעיון.