ניצחון ה-Fintec

יום ד', 3 ביולי 2019
מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews
 
יותר ממחצית מלקוחות הבנקאות והשירותים הפיננסיים בעולם משתמשים במוצרים ושירותים טכנולוגים מתקדמים - Fintec, כך עולה מסקר עולמי חדש.
 
כ -55% מהנשאלים בסקר שנערך על ידי קבוצת DeVere, אחד מארגוני הייעוץ הפיננסי העצמאיים בעולם, אישרו כי הם משתמשים בטכנולוגיה פיננסית באופן קבוע כדי לגשת ולנהל את כספם.
 
883 אנשים מבריטניה, אירופה, אסיה, אפריקה, אמריקה הלטינית ואוסטרליה השתתפו בסקר.
 
על פי ממצאי הסקר אומר נייג'ל גרין, מייסד ומנכ"ל קבוצת DeVere: "אפילו לפני שנתיים או שלוש, הנתון היה נמוך משמעותית. העובדה כי כיום 55 אחוזים של אנשים בסקר עולמי בוחרים להשתמש ב-fintech לפתרונות על בסיס קבוע מדגישה את השיעור מדהים של המהפך בחיי היומיום שלנו."
 
"טכנולוגיות חדשות מתחילות להשפיע על כל חלק מהחיים שלנו. החיים הפיננסיים שלנו הם לא יוצא מן הכלל. אנחנו בעידן חדש ".
הוא ממשיך: "חברות Fintech ממלאות את החלל שנותר בין מה שחברות השירותים הפיננסיים המסורתיים מציעות ומה שהלקוחות מצפים בייחוד מבחינת חוויית הלקוח.
"במונחים רחבים, זה אומר גישה מיידית,  לשימוש וניהול של הכסף שלהם. זה אומר גישה אישית, על פי דרישה לקבלת שירותים. זה אומר עלויות נמוכות יותר."
 
 
 
"Fintech כבר נוכחת בהרחבה בשוק השירותים הפיננסיים. מגמה זו מוגדרת בינתיים רק כ"ילדות דיגיטלית "- הדור הראשון שגדל עם האינטרנט והתקנים החכמים והיה דומיננטי יותר ויותר בכוח העבודה ובתפקידים חברתיים ופוליטיים".
על פי הנתונים שנאספו על ידי DeVere, השווקים המתעוררים באסיה, אמריקה הלטינית ואפריקה הופכים להיות אזורי הצמיחה הגדולים ביותר להשתתפות ב-Fintech .
 
"זה יכול להיות בגלל ש-fintech בדרך כלל מציע פתרונות זולים יותר לעומת שירותים פיננסיים מסורתיים. כמו כן, כי באזורים אלה שהם ביתם של רבים - אלה שאין להם גישה או יש גישה מוגבלת למוסדות פיננסיים - ה-fintech מאפשר להתגבר על בעיה זו, "מאשר מר גרין.
 
מגמות בולטות: בסביבות שני שלישים (67 אחוזים) של אלה שנסקרו השתמשו Apps fintech לשלוח ולהעברות כספים. 46 אחוזים משתמשים בטכנולוגיה פיננסית כדי לעקוב אחר השקעות ו / או חשבונות. 28 אחוזים נוהגים להשתמש בהם לאחסון מידע וניהול cryptocurrencies.
מנכ"ל DeVere ממשיך ומוסיף: "ל-Fintech - חלק מרכזי במה שנקרא המהפכה התעשייתית הרביעית - זהו כוח חיובי בשלוש סיבות עיקריות.
 
"ראשית, זה מפגש ברור וגדל העונה על דרישות הלקוח לשירותים.
 
"שנית, זה מאיץ את ההתקדמות של כלכלה פיננסית ברחבי העולם. סיוע ליחידים וחברות בהצלחה לנהל, לשמור ולהשקיע את כספם.
 
"ושלישית, זה נותן לחברות הזדמנות לגוון, לקצץ בעלויות, לעמוד בדרישות רגולטוריות ולשפר את חוויית הלקוח, אשר יסייע לבנות יחסים ארוכי טווח אמון".
מר גרין מסכם: "הסקר מדגיש כי fintech הוא הנורמלי החדש."