האם פיסבוק מאבדת תנופה

יום ד', 22 בנובמבר 2017

 

מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews

 

האם הנתונים החדשים של מחקר מחזקים את ההרגשה שיש לא מעטים מבינינו שפייסבוק קצת נמאס?

הנתון השלילי שנצפה בנתוני Verto Analytics מתנגש עם ההערכות האחרונות של eMarketer לגבי הזמן המושקע ב- Facebook. 
 

 

eMarketer  צופה כי משתמשי פייסבוק בארה"ב יבלו כ -41 דקות ביום בפלטפורמה ב -2017,  דקה אחת יותר מ -40 דקות ב -2016.

 

 
אך סקר שנערך על ידי RBC Capital Markets בימים אלה  מצא כי משתמשי פייסבוק אמרו כי הם צפויים לבלות פחות זמן עם הפלטפורמה ב -12 החודשים הקרובים,
 
מה גם שההבדלים הצפויים לא  קלים. למשל, בקרב בני 19-25, 63% אמרו כי הם צפויים לבלות את אותה כמות כמו בעבר, בעוד 25% אמרו שהם יבלו פחות בהרבה.
 
ואילו 12% אמרו כי יצרכו יותר פייסבוק.