סטרימינג ב-7 דולר

יום א', 14 באפריל 2019
 
דיסני פלוס תשיק 12 בנובמבר בארה"ב ב -7 דולר לחודש, או 70 דולר לשנה אם תרכוש מנוי שנתי. דיסני חשפה את תאריך ההשקה והמחיר תוך שהיא מדברת על המופעים הבלעדיים של השירות, כולל הרפתקאות חדשות של מארוול ומלחמת הכוכבים - וכל פרקי משפחת סימפסון.
 
מחיר זה יוצר אתגר מול נטפליקס שגובה 13 דולר עבור התוכניות הפופולרית ביותר בארה"ב, המאפשרת לך להזרים סרט  לשני מכשירים שונים בו-זמנית.
 
אחרי שנים של טיפול "עייף" בהזרמת סרטים  דיסני הפכה את ההזרמה לעדיפות העליונה שלה השנה, תוך ארגון מחדש של החברה סביבו.
 
ועתה, דיסני פלוס היא דוגמה גבוהה ביותר מול הוליווד המסורתית, עם חיזוק התחרות מול תחנות ממסר  דיגיטליות כמו Netflix, אמזון ו - בקרוב - אפל, אשר משיקה שירות Apple Plus Plus משלה.
 
דיסני מנבאת כי היא תגיע ל -60 מיליון עד 90 מיליון מנויים עד סוף שנת הכספים 2024 - נטפליקס כבר זוכה לכמעט 140 מיליון מנויים. דיסני מעריכה כי הוצאות התוכן שלה יקפצו מ -1 מיליארד דולר בשנה הראשונה ל -2 מיליארד דולר ארבע שנים מאוחר יותר. נטפליקס, לעומת זאת, תוציא כ -12 מיליארד דולר על תוכן כבר השנה.
 
בתחרות ברור כי התוכן הוא המלך.  דיסני אומרת כי תשחרר יותר מ -25 סדרות מקוריות ו -10 סרטים חדשים, סרטי תעודה ומבצעים בשנה הראשונה של דיסני פלוס.
 
מסתבר כי לא בכדי השקיעה חברת דיסני ברכישת אולפני חברת פוקס המאה העשרים והזכיונות שלהם ב-71! מילארד דולר.
כתוצאה מההכרזות החדשות עלתה מניית דיסני בכל השווקים בקפיצה מטאורית.