צפוי גידול בפרסום הדיגיטלי

יום ד', 27 בדצמבר 2017
המפרסמים בארצות הברית ישקיעו כמעט 48 מיליארד דולר במודעות בתצוגה דיגיטלית ב -2018, וזהו גידול משמעותי, אלה הערכות eMarketer.
פרסום באינטרנט או פרסום מקוון היא שיטת שיווק ופרסום שעושה שימוש באינטרנט
לצורכי מכירות, הכוללת שיווק אתר העסק בדואר האלקטרוני, שיווק אתר העסק במנועי החיפוש, שיווק במדיה חברתית, פרסום סמוי, באנרים, ופרסום סלולרי. 
עם תחילת השנה החדשה, צפויים מאמצים לשיפור איכות התצוגה נוכח חששות לאיכות המודעה, המיקוד שלה  ושקיפותה.
 
החששות לגבי בטיחות המותג, חדשות מזויפות וחוסר שקיפות הגיעו לנקודת הרתיחה בשנת 2017. בשנת 2018, הקונים ימשיכו להעביר דולרים לפרסומות מבוקרות יותר. משמעות הדבר היא מעבר מהשווקים הפתוחים, לקניות מודעות ממוקדות יותר עבור קהל היעד.
 
קונים יכולים להעניש את פרסומות השווקים הפתוחים על חטאים המשוערים, אבל הם מוכנים בהחלט לסלוח על עבירות כאלה כשמדובר במפיצים גדולים כמו - Facebook ו- Google. 
 
המוכרים עשויים להפיק תועלת מהגירה זו לעסקאות ישירות, כולל מו"לים.
עם זאת, אותו הדבר לא יהיה נכון עבור בעלי אתרים ומפתחי אפליקציות שהוסיפו מודעות וידאו ללא מחשבה זהירה לגבי האופן שבו הפורמט מתאים לתוכן שלהם ולחוויית המשתמש הכוללת.
 
מגמות אלה עולות מתוך הדוח האחרון של eMarketer, שבסך הכל מחמיא לפרסום בדיגיטלי - עם דגש על חשיגות הממוקדות שלו.