מבחן חדירה לשוק הסיני

יום א', 13 בספטמבר 2020

רשות החדשנות עורכת בפעם הרביעית תחרות סטרטאפים לקראת רודשואו סין, שלראשונה - יהיה וירטואלי ויכלול שבוע פגישות B2B און-ליין עם מיטב המשקיעים הסינים, וזאת בשיתוף עם משרד המדע והטכנולוגיה הסיני.

סטארטאפים וחברות מתחומי מדעי החיים, חקלאות ואקולוגיה, טכנולוגיה חכמה המעוניינים לחדור לשוק הסיני ובהכרות עם משקיעים ושותפים פוטנציאליים, מוזמנים להגיש מועמדות להשתתפות בתחרות.

הקריטריונים להגשה:

  • חברות עם מוצר/טכנולוגיה בשלים
  • רמת חדשנות גבוהה
  • חברות המעוניינות לחדור לשוק הסיני או למצוא שותף/ משקיע בסין 
  • בעלי הקניין הרוחני
  • מבין הנרשמים שיגישו מועמדות, יבחרו 45 חברות בשלושת הסקטורים שצוינו (15 חברות מכל סקטור), 

    במסגרת האירוע שיהיה און-ליין ויימשך יומיים, יציגו החברות את "הדבר הבא" בפני משקיעים וחברות - שהינם מהמובילים בסין.

    20 מתוך 45 החברות המתמודדות יבחרו ע"י השופטים ויזכו להצטרף לרוד שואו הווירטואלי הראשון מסוגו, שיכלול שבוע פגישות B2B שיבנה עבורן במיוחד, עם מיטב החברות והמשקיעים הסינים, שותפים עסקיים פוטנציאליים, ואשר יתקיים ב22-27 בנובמבר 2020.

    תאריכים חשובים:

    • הרשמה והגשת המועמדות לתחרות: 1.9-1.10  להרשמה - לחצו כאן
    • מסירת תשובות על קבלה לתחרות: 15.10
    • התחרות - פיצ'ינג וירטואלי: 28-29.10
    • שבוע הרודשואו הוירטואלי: 22-27.11.2020