סקר אורקל: גם בחנויות המכולת יותר קונים באינטרנט

יום ד', 2 בדצמבר 2020
סקר חדש של אורקל מכולת קמעונאית מראה כי 53% מהנשאלים בארה"ב קנו באינטרנט מצרכים במהלך המגפה, כאשר 37% הצטיידו ברשת בתדירות גבוהה יותר מאשר בחנויות. ומעטים האנשים שמתכננים להפוך את המגמה הזו  - 93% מהנסקרים אמרו שהם מתכננים לקנות מצרכים מקוונים גם לאחר הפנדמיה, כאשר 74% מציינים שהם יזמינו מצרכים באותה כמות או יותר כפי שהם עושים כיום.
 
מגמה זו נמשכה גם בחופשת חג ההודיה העמוסה, בה 21% מהצרכנים הזמינו  מצרכים באינטרנט,
אך עדיין 59% העדיפו לקנות בחנות פיזית.
 
"הזמנת מכולת מקוונת איננה חדשה, אך המגיפה הייתה נקודת המפנה להכניס אותה למיינסטרים", אמר מייק וובסטר, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל אורקל קמעונאות.
 
"קמעונאיות מכולת נותרו מתחבטות  בבעיות שרשרת האספקה וגם בהתנהגות צרכנית שהייתה הכל חוץ מהרגיל - מה שגרם לכאוס ומחסור. בעוד שהחנויות ניווטו יחסית בהצלחה במענה לדרישות הקונים  הנתונים מראים כי הצרכנים אינם מתכוונים לחזור לדרכם הישנה. גם בעלי מכולת צריכים עתה לבחון מה המשמעות של פריסות החנויות והטכנולוגיה של המתקדמים. "
 
סקר Untold Insights, שנערך מטעם אורקל קמעונאות, סקר 521 צרכנים בארצות הברית בספטמבר 2020 על הרגלי הקניות שלהם ב- COVID-19 ועוד 500 בנובמבר 2020 בנוגע לתוכניות שלהם לעונת החגים.