מחקר - הזנחה בעדכון וקידום מערכות השירות - CRM

יום א', 25 באוקטובר 2020
מאת משה שלו עורך ראשי SoftNews
 
מחקר חדש: 66%  בעוד שאחריות המוכרים התרחבה, מערכות CRM קונבנציונאלי תקועות בעבר ומעכבות פיתוח ושירות 
מערכות CRM מיושנות פוגעות בתפוקת המוכרים ובכל המערך של קשרי לקוחות.
 
המוכרים עובדים קשה מתמיד, אך מערכות ניהול קשרי הלקוחות שלהם (CRM) אינן עובדות עבורן, כך עולה ממחקר חדש שערכה חברת האנליסטים "ביגל מחקר"  בשותפות עם אורקל. המחקר, "לעבור את נקודת השבירה של ה- CRM של אתמול", כולל תובנות של יותר מ -500 מוכרים בארה"ב ומצא כי מוכרים מתוסכלים מהאלמנטים שבפיגור הגוזלים זמן, ידניים ולא משולבים. בנוסף, הממצאים מדגישים את הדרכים השונות בהן המוכרים עושים כמיטב יכולתם להשיג את יעדי המכירות, בעוד שאין להם את הכלים הדרושים כדי להצליח ולהצטיין.
 
90% מהמוכרים מתלוננים שחלקים מעבודתם אורכים זמן רב מכפי שהם צריכים. האזורים המובילים ברשימה היו הזנת הערות ומידע במערכת CRM, עדכון או עבודה משולבת במספר מערכות (34%) ופעילויות הדרכה במכירות (31%).
 
התסכול הגדול ביותר שצוטט היה טיפול במשימות אדמיניסטרטיביות חוזרות ונשנות שניתן לבצע אוטומטית (43%), עדכון מערכות מרובות שצריכות להיות מחוברות (38%), מעקב אחר צורכי לקוחות, ן (38%), -הכנסת נתוני דואר אלקטרוני או לוח שנה למערכת ה- CRM שלהם (35%).
85% מהמוכרים עשו טעויות מביכות עקב נתוני CRM פגומים. הטעויות המובילות שזוהו על ידי המוכרים כוללות את קריאתו של הלקוח הפוטנציאלי בשם שגוי (33%) וקבלת מושג הפוך ממה שרוצה לקוח פוטנציאלי  (29%).
66% מהמוכרים מתקשים  לעדכן את מערכת ה- CRM שלהם.