דוח האינטרנט של חברת בזק לסיכום 2020

יום ד', 27 בינואר 2021

דוח האינטרנט של חברת בזק לסיכום 2020

 

אנו מביאים בתמצית את עיקרי הדוח:

 

·           6.7 מיליון גולשים באינטרנט, בכל בית מורידים בממוצע קבצים בנפח של כ- 12 גיגה ליום, 35% מהבתים בישראל חכמים ו- 36% מהגולשים חוו מתקפת סייבר

·           כולנו בבית מול המסך – אנחנו מבלים 12 שעות בממוצע ביום מול המסך

·           רוצים להמשיך לעבוד מהבית גם אחרי הקורונה – 62% ירצו להמשיך לעבוד מהבית גם לאחר הקורונה ו- 63% מעידים כי העבודה מהבית נוחה יותר

·           התלמידים סובלים מול ה-Zoom -  83% מרגישים בודדים, 62% מהבנות חוות חרדה ודכאון

·           תחום התרבות המציא עצמו מחדש - 67% צופים במופעי תרבות מהבית, באמצעות האינטרנט

·           הבירוקרטיה הפכה סוף סוף לדיגיטלית - 94% משתמשים בבירוקרטיה דיגיטלית 

·           פגישה רומנטית מרחוק - גם הפגישות עברו למסך בחסות הקורונה – 40% מהרווקים יוצאים לדייטים מרחוק

·           המסך הפך להיות הבייביסיטר בכל בית - מרבית ההורים הודו שהשנה הקפידו פחות על הגבלות הזמן שהילדים בילו מול המסכים

·           לראשונה - הקניות באינטרנט עקפו את הקניות בחנויות הפיזיות - 90% מאיתנו העבירו את הקניות לרשת

·           זמינות הרשתות החברתיות הופכת למשמעותית בצריכת החדשות – אך האם המידע אמין?

קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות בבזק: "השנה האחרונה התאפיינה בהאצת תהליכים דיגיטליים בכל המגזרים. הקורונה השאירה את כולנו בבתים ושינתה את האופן בו אנחנו עובדים, קונים ולומדים ובעיקר הדגישה את הנחיצות של אינטרנט יציב שהפך למוצר צריכה בסיסי בכל בית.

המסך, שעד היום נתפס כחוצץ בין אנשים, הפך לגורם מחבר ונראה שאנחנו לא יכולים בלעדיו. גם בעידן פוסט קורונה תהליכי הדיגיטציה ימשיכו להתקדם במהירות, ואם עד כה היו כאלה שחששו מביצוע פעולות ברשת, כמו קניות, העברת כספים או הורדת תוכנות, הקורונה הפכה את כולנו למומחי דיגיטל. אנו נמשיך לצרוך יותר ויותר תכני וידאו ומספר המכשירים המחוברים בכל בית יגדל, דבר שיוביל לצורך בתשתיות מתקדמות ואספקת קצבי גלישה של מאות מגה לכל בית".

 


 

 

...