מגמות הצרכנים המובילים בעולם בשנת 2019

יום ב', 18 בפברואר 2019
 
חברת מחקר שוק Euromonitor פרסמה דוח המתאר את המגמות המובילות בעולם צרכנים ב -2019 ברחבי העולם. FashionUnited מסכם אותם להלן.
 
כולם מומחים
הצרכנים נעשים חכמים יותר. בעבר הקרוב ום הם יכלו להסתמך רק על מספר מוגבל של מקורות כדי לקבל השראה לקניות ומידע על מוצרים שהם מעוניינים לקנות, עכשיו יש שפע של מקורות לחנך את עצמך.
אולי אפילו יותר מדי. ביקורות, פורומים, הדרכות, מדיה חברתית ... כתוצאה מכך, דינמיקת הכוח בין קמעונאים וצרכנים משתנה, הדרישה היא "לחדש כל הזמן, להנמיך את המחירים ולשפר את האסתטיקה".
המשווקים חייבים  להישאר רלוונטים לקונים, דברי יורומוניטור. אמירות "הלקוח תמיד צודק" ו "אין פרסום טוב יותר מאשר מילה של הפה" מעולם לא היו נכונות יותר.
 
עצמאות
כאשר מידע על כל דבר הוא רק כמה קליקים משם, הצרכנים רוצים יותר התאמה אישית לצרכיהם.
אנשים רבים חשים כי הנפקות בשוק ההמוני הן לא הפתרון הטוב ביותר עבורם.
 
חברת סטיץ 'היא דוגמה של חברת אופנה לפעולה בעקבות מגמה זו. היטא שולחת ללקוחות קופסה של בגדים ואביזרים שנבחרו במיוחד עבורם על ידי שילוב של מעצבים אנושיים ואלגוריתמים. 
 
חברת חליפות Indochino שמוכרת חליפות מציעה למדוד מידות ולהעביר אליה באינטרנט. הקונים חייבים לציין  את המדידות שלהם לפני ההזמנה והם יכולים לבחור מתוך מגוון של דש, פתח, כיס, בטנה אפשרויות צבע כפתור. "כל אחד מ -500 אלף הבגדים שאנו מציעים השנה יהיה ייחודי", אמר מנכ"ל חברת Indochino, דרו גרין, ל- FashionUnited. 
 
מיידיות
צרכנים צעירים מואשמים לעתים קרובות בחוסר סבלנות על פי דו"ח של Euromonitor, יש יותר את "אני רוצה את זה עכשיו"  מאשר רק את הגישה של סיפוק מיידי.
 
כתוצאה מכך, המהירות הפכה גורם מכריע להצלחה של קמעונאי.  מחקר שפורסם בחודש שעבר על ידי eMarketer עם למעלה מ -1,500 צרכנים בארה"ב גילה עלייה של 59% בקרב הקונים המצפים מקמעונאים להציע את המסירה באותו יום או הבא,  לעומת 2017. זה גם מסביר מדוע אמזון השיקה חנויות ומרכזי חלוקה  בשם אמזון גו.
 
דוגמה נוספת של ביקוש מהיר היא הצורך הגובר של הצרכנים במהירות של "לראות עכשיו, לקנות עכשיו" כבר לא צריך לחכות חודשים כדי לקבל את הפריט שהם ראו במהלך שבוע האופנה.
 
אחרון חביב, יש עניין בסטארט-אפים שעיקר עיסוקם הוא להציע סגנונות מוצרים, ביגוד ואביזרים מגוונים ברגע שהם בשילוב עם מדיה חברתית.
 
חזרה אל יסודות הסטטוס
עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, צרכנים רבים עוברים הנגאובר. הם רוצים "לפשט", "גמילה משגעונות".
בהקשר כזה, מוצרים הממוקמים כ"מינימליסטיים ",או "חזרה ליסודות" הופכים לסמלי המעמד החדשים, הדרך החדשה והפשוטה יותר להציג את העולם ואת עצמך.