תחרות המכירות בסמארטפון

יום ג', 23 ביולי 2019

 

התחרות במכירת סמארטפונים בישראל גוברת. זאת גם  לנוכח ההשקעה הגדולה של חברת סמסנוג הדרום קוריאנית בפרסום - גם בישראל.

על רקע זה חלים שינויים במדד המכירות והחלק בשוק של המתחרות העקריות.

לפי ממוצע של פרסומים שונים,  מסתבר כי סמסונג  החזיקה בחודש יוני במקום הראשון עם 45 אחוז מכלל שוק.

אפל (היקרה במחירים) עושה הכנסות טובות והיא במקום השני עם 24.67 אחוז, שיאומי עם 14.66 אחוז מהשוק,  LG  בירידה עם 4.54 אחוז מהשוק, וואווי עם 3.56 אחוז וירידה במכירות כנראה לנוכח הידיעות על חרם  אמריקאי על החברה.